2010年12月8日 星期三

Barney ~ I Love You song

< November 30th, 2010 ~ Monday >

自從上次睇過JJ媽个blog,我開始對Barney有好感! 老實講最初我覺得呢隻短手紫色恐龍好醜樣,吾明白點解佢會咁受小朋友歡返.但自從我聽過呢首I love you song之後,即時愛上 Barney. 我亦背咗歌詞成日同梓瑩唱,佢會跟晒歌詞 big hug 同 kiss 我. 短短2段歌詞可以攬我錫我3次.所以我同爸爸都好樂意唱唱呢首歌呢 ^_^

大家不妨幻想吓邊唱邊攬邊錫仔女,幾咁温馨呢 xp

I Love You


I love you,


You love me,


We're a happy family,


with a great big hug,


and a kiss from me to you,


Won't you say you love me TOO!






I love you,


You love me,


We're best friends like friends should be,


With a great big hug,


And a kiss from me to you,


Won't you say you love me too












                                 連Cotton 都係被攬對像 ! 梓瑩甚至會同Cotton “ Good night Cotton “   @@”


沒有留言:

張貼留言