2010年1月22日 星期五

跳舞逐格睇

有咗呢部新相机,可以補捉得更多梓瑩既古靈精怪动作同表情 ^_^











6 則留言:

  1. 我明天帶埋臭豬去比較下 GF1 同埋 G11,PAPA 仲未知我想買新機 (依家用緊嘅 110S 都用唔夠一年),希望 PAPA 睇完會心動嘞…

    回覆刪除
  2. 咦!!我發現梓瑩著緊條衫仔, HAZELNUT都有一件....大家都咁有taste.....wahahah

    回覆刪除
  3. ManMan, 实心动啦,GF1影到靚相之餘,外型又靚仔!買啦 ^_^

    Hazelnut ma ma, 我吾記得咗係边度買 lor,呢件衫梓瑩着咗好多次,因為件衫ge質地好舒服

    回覆刪除
  4. haha.. 女MJ ^___^ ~~ '近近近' !!
    油麻地novetel 即係鄭醫生隔離條街嘛? 我屋企架村巴就響依樹落車, 成日經過都想試下佢 buffet ar, 食物典唔典? 雪糕得唔唔得?

    回覆刪除
  5. Hon Ma, 係呀!就係鄭医生隔離條街乍.嘢食普通la,如果吾係因為要就其他人,我会揀東涌嗰间lor

    回覆刪除
  6. haha! 我諗你同我一樣會影上引! 我得閒又10張, 得閒又10張! 但又懶upload番而家去PC...但唔upload又唔得...攪到我有時懶得寫卜!

    回覆刪除