2010年1月25日 星期一

大嶼山半日遊 ~ 迪欣湖 > 迪士尼 Hollywood Hotel > 東繪城

<  Jan 24th, 2010 >

因為買咗部新相机,所以帶梓瑩去郊外玩吓影靚相!今日叫埋舅父Dick, Mag姐姐一齊去,多2个幫手会好d既!我哋去咗迪欣湖,帶咗梓瑩部戰車(Hello Kitty三輪車),行咗一圈同係遊樂場玩,呢度的確好舒服,係郊遊好去處! 之後去咗Hollywood Hotel下午茶,影吓相,仲去咗game room,有好多廚房玩具,洗衣机,雪櫃.... 梓瑩玩得好投入.臨走前係lobby見到Goofy,梓瑩見到佢揮晒手,仲以為佢好钟意Goofy tim,點知到我哋影時,一行埋去,梓瑩即刻令轉面,捉实daddy,仲大喊tim ! 好彩我哋吾係排成个鈡頭隊乍 @@"   見仲有時间剩,就去東繪城行咗陣就去接婆婆放工食飯喇.

呢架車梓瑩每日都要坐架!今日可以坐咁耐,佢一定超開心 ^_^


























仲諗住農曆年帶梓瑩去迪迪呢tim,佢見別Goofy喊成咁,見到Mickey & Minnie 又会點呢 ?

15 則留言:

  1. 得喎! 而家d相好得呀! 超清呀!
    你識唔識用呀? 我好白痴呀..見用auto mode都ok, 我就懶得學呀!
    迪迪尼我就去過, 迪欣湖就無! 比你講完又想去呀...咁就唔洗入場架?
    我都想帶晴晴去迪迪尼, 又係怕佢會喊! 咁就唔抵喇!

    回覆刪除
  2. 梓瑩連單車都識踩呀,真叻叻,小奀奀無車所以我都唔知佢會不會識踩呢?昨天迪欣湖大風嗎?我成日怕那邊大風所以暫時都未去過呢!

    回覆刪除
  3. 晴媽, 我都係用緊auto乍,用耐d掌握多d先啦! 衣加影d相我已經超滿意 ^_^ 吾洗入場費架,停車塲就要收錢.我打算農曆年帶梓瑩去DisneyLand 玩呀!

    小奀奀媽, 梓瑩未識踩架!佢只係將兩隻腳仔放係个平ge腳踏度,有時佢会伸隻腳去學踩,不過我吔驚佢整親,所以教佢要收好腳仔.尋日吾太大风,好舒服呀!你都帶小奀奀去啦

    回覆刪除
  4. 我都想買架3輪車俾熙熙牙!!
    等我得閒可以推佢落公園玩下..
    不過就打算等熙熙2歲先去迪迪尼..
    好似話3歲前都吾洗錢架!! 係咪牙?
    我打算到時申請年票同熙熙成日去牙!!

    回覆刪除
  5. Otto mama, 係呀! 3歲以下免費入場,大人既annual pass就勁貴 !
    只適用於 Mon~Fri (不适用於特別日子) $650
    Mon~Sun (不适用於特別子) $1300,
    365日全年通行包括特別日子 $1800 !!!
    我打算 17~19號揾日去玩,如果買annual pass,只可以買 $1800 嗰隻,咁呃錢,點解仲会飯13億架 @~@

    回覆刪除
  6. haha .. 我小b見到goofy又係咁喊 ..

    回覆刪除
  7. 啲想真係好掂同定吖…
    星期六嗰日去睇相機嗰陣,隻臭豬瞓著咗,試唔到機,我哋可能星期四再去過睇機 …
    我朋友個女 (2歲) 又係吖,見到 DISNEY 公仔就 CRY 吖 …
    我諗住 CNY 帶隻豬入場玩 (不過未得到 PAPA 嘅同意 ^^)

    回覆刪除
  8. EVA,
    我都係諗住 18/2 入場…
    (不過係嗰句 … 未得到 PAPA 同意)

    回覆刪除
  9. ManMan, 我想信你老公会同意ge ! 睇吓就吾就到18號去先 XD GF1真係正,隋便影都巳經好滿意,你去边间買?好似国美平d

    希望梓瑩去到見到 Mickey, Minnie ...... 吾好再喊啦 XD

    回覆刪除
  10. 我諗住去睇咗機先﹐帶埋個女去試機, papa 可能會心動 (我自己覺得)

    到時如果 papa 真係話 ok 買,先再去格價 …

    回覆刪除
  11. ManMan, 我去買嗰陣,个sales佬講解咗好耐,好鬼煩!我心諗快d開單我俾錢,等我可以快d攬实部機好過啦XD 我相信你老公一定会肯買既

    回覆刪除
  12. 梓瑩打千秋笑得好開心..傑傑就細膽次次坐親千秋都呱呱叫..^^

    回覆刪除
  13. Milk Ma, 梓瑩原本都好鈡意玩滑梯架,早兩个星期佢係床跌落地,之後就怕咗玩滑梯喇

    回覆刪除
  14. 梓瑩打千秋好開心呀:d, 我都好想帶樂樂去打千秋呀,我估佢一定會鐘意架,但可惜我搵唔到元朗有bb千秋俾佢玩,原來部gf1咁細部架,都幾方便喎,d相又靚,但我真係好怕買左唔識用又無人問呀

    回覆刪除
  15. Rachel, 梓瑩好鈡意玩迁秋呀,今个Sunday会去西九踩單車 !! 部GF1真係”正”机仔細細,d相超正,吾洗識架!我都用緊auto mode乍,慢慢学 lor ^_^

    回覆刪除