2013年9月2日 星期一

開張大吉

上周五得知 Yahoo blog 將关门大吉、真的覺得很煩! 雖然自己一直在这裏有 update、但軟舊的文章並没 copy 过來! 有的亦沒在这裡 update ! 最重要的还是要看 blog 友们的去向、因為实在不想跟她们失散! 最终、她们選擇在 Blogger 落户、我只好过來裝修裝修、重新出發! 

这次放上了沖繩古宇利大橋的照片、不知為何、照片放得很大! 不过却看得我很開心 XDDD
勞累工作時、看一看 Blog 上的这照片、即時疲累盡消! 下星期五、我们便出發往沖繩、真的很期待这个6天之旅呢 ! 


13 則留言:

  1. 你也在這裡開啊!我遲些有時間也要搬過來!把久文章搬過來容易嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都快啲搬过嚟啦! yahoo剛幫我備份完、我仲要研究点import过嚟呀 (苦惱中!)

      刪除
  2. 開張大吉呀!
    照片放大了,呢樣都真係幾吸引眼睛呢!hahaha~~~
    沖繩之旅玩得開心d~~ ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多谢呀! 呢度功能多过yahoo、好開心仍然可以係度傾計呢 ^_^

      刪除
  3. so happy that u can see u here. i dunno how to . >_< And still dunno how import my Yahoo Blog to this new blog..

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我本身係呢个blog有update ! 我自己copy & paste 番过嚟呢边乍!

      刪除
  4. 你搬晒了﹗好快﹗好勁﹗
    我有十萬個問題,好煩﹗一定要請教你﹗
    你,勁﹗勁﹗勁﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其实只係好彩乍!我之前係yahoo同呢度兩邊一齊update、好彩信毅媽佢哋決定搬嚟呢度、咁我就可以慳咗些少力同時間囉 ^_^

      刪除
  5. 好快手呀, 我都沒有時間搬新blog

    回覆刪除