2014年3月11日 星期二

自教 Phonics

March 11th, 2014 ~ Tuesday

現今学校流行以 phonics 作、梓瑩学校 K1 巳開始教授 Letterland、唯我
和老公都未学过 phonics、所教梓瑩也無能為力 ! 有見及、老公參加了
英国文化協会的家長 phonics 課、$1500 8堂、2月中巳開始上課 ! 他把学到
的應用在梓瑩身上、發現 ~ 其实梓瑩 ! 

老公也很積極發掘一些有关 phonics 的遊戲、星期一至四晚都会跟梓瑩
練習、梓瑩也以單靠發音把一些她不懂的詞、當然有時也会
把發音相近如 K,C,at, et 等混淆了 ! 这可慢慢來、因现時最重要是她能聽
出發音的什麽字母 ! 現階段、她巳經做得不錯 ! 









10 則留言:

  1. 你好!(^__^)
    我想問一下,你囡囡玩緊嗰個 phonics 遊戲,叫做咩名呀?

    回覆刪除
  2. 爸爸值得讚賞, 真的是一個好爸爸, 身體力行 ... 去教女 good
    梓瑩好幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 ! 爸爸的確好有心机! 因為童年大多只能靠自己、所以佢深明父母幫助都好重要、所以好落カ教梓瑩

      刪除
  3. 爸爸超級好,你就可以休息下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋只能分工合作、佢負責教女嘅同時、我負責檢查功課、簽体温表、check家長 whatsapp group message睇吓老師有無口頭吩咐小朋友要帶嘢返学校而梓瑩無話我知! 星期日会最忙、簽通告、親子功課、閱讀報告 ……… 經常要上網揾資料、圖片、巳花好多時间 @@ “ 所以温習就交俾老公 ^_^

      刪除
  4. 好少爸爸咁肯主動教仔女呢!真要給梓瑩爸一個讚呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為爸爸想梓瑩比学校学快一步、將來学業無咁吃力嘛! 其实現今个個小朋友都係咁、如果自己吾做、就好似失職咁

      刪除