2009年12月28日 星期一

Boxing Day 一日遊 > 數碼港嘉年華 ~> 金鐘太古廣場 ~> 尖沙咀晚飯

Dec 26th, 2009


今日帶咗梓瑩去數碼港嘉年华,daddy話數碼港應該吾会太多人去,所以至決定去乍.因為早兩日去工展会同美食嘉年華真係太逼人,諗起都怕怕喇 Cyber Port呢度有好多遊戲攤位,又有吹氣彈床,吹氣滑梯,吹氣碰碰船,可惜全部都吾啱梓瑩玩,不過佢見好多小朋友跑嚟跑去已經好開心 我哋食完lunch之後,就去咗另一边睇小朋友餵羊仔同兔仔,可惜梓瑩吾識餵,我哋只係睇咗一陣,就行去海边既公園,有好多人放狗,又有好多小朋友.我哋亦坐咗一陣,同梓瑩玩行行,雖然着到成隻糉咁,都算行得ok啦 天氣開始涼喇,我吔亦急急脚入返室內. 行經Wise Kids,就買咗份煮飯仔畀梓瑩,之後就去咗金鐘Pacific Place.行咗一陣,就去接公公,再去接婆婆放工,就去尖沙咀同舅父Dick, Mag姐姐打边爐.舅父買咗个神奇畫板畀梓做聖誕礼物.打打吓边爐,梓瑩例牌要出去行吓,就係咁,daddy又買咗隻王子鬆馳熊畀梓瑩,呢隻又真係幾靚wo 食完飯,返到屋企巳經係12點,換完衫,梓瑩就乖乖瞓覺喇 ^^


Cyber Port 海边公園


 
 

Pacific Place


Miffy @ Harbour City



Chelsea 的 Christmas Present part 2



Daddy 買的鬆馳熊


舅父Dick買的神奇畫板,不惶我教識Chelsea講 Dick Dick  XD



智 uncle送既最实際,我想買好耐架喇! 原來一細盒,得六小樽都成$800 我聽好多人都話猴棗末對止咳化痰勁work,留嚟看門口都安心d
 
 
 
 

 
 

 

 
 
 
 

17 則留言:

  1. welcome back ar :)
    喂喂.. 去過妳yahoo blog,
    新link 沒有3個www 咖..^^"

    回覆刪除
  2. Hon Ma,我今日第一日復工,太掛住梓瑩喇!所以攪到亂晒籠 XD

    回覆刪除
  3. 梓塋行得好可愛呀:D叻叻呀!

    回覆刪除
  4. Rachel, 佢行到好似飲醉洒咁,好搞笑

    回覆刪除
  5. Christina, 希望佢練習多2星期会自已識行啦,咁到時就係佢最好既生日礼物喇

    回覆刪除
  6. WORK,猴早未真係work架.去痰一流, 不過唔係人人都敢俾阿b食用.

    回覆刪除
  7. 如果咳得厲害,真係不妨一試.見佢咳得咁辛苦,好心痛架 ><

    回覆刪除
  8. cyber port 好呀!! 遲d等到識行識走, 嗰度地方一流呀, 影相又靚 !!

    回覆刪除
  9. 我阿仔都咳到傻左..
    不過好攪笑佢係夜晚放覺先咳,
    平時朝早又吾見佢咳架喎!

    回覆刪除
  10. Hon Ma, 你都帶Hon B去啦!
    Otto Ma,吾係太咳就由佢自已好啦,梓瑩上次都係咁簡中咳吓,2日後自动好番 ^_^

    回覆刪除
  11. 我本來都想同傑傑去數碼港..但太凍喇..

    回覆刪除
  12. Milk媽,嗰日開始轉涼,我都怕凍親梓瑩,好彩無事乍!佢好多遊戲都係室內,你傑應該钟意玩架!最後呢个星期乍,快d去啦 ^_^

    回覆刪除
  13. hihi~我係CHRISTINA EE呀子朗媽呀!!梓瑩隻鬆弛熊好靚呀!

    回覆刪除
  14. 子朗媽,多謝你嚟探梓瑩呀^_^ 我都好鈡意呢隻皇子鬆熊呀! 你都買隻畀子朗啦

    回覆刪除
  15. 我以前係cyberport返工, 搞到我怕左呢個地方,雖然佢有d節目都幾好, 但真係怕左坐車呀~~

    回覆刪除
  16. 數碼港確实係遠咗d,如果要我係嗰度返工,我都吾知算好 XD

    回覆刪除