2014年1月25日 星期六

家長日

January 25th, 2014 ~ Saturday

今天是上学期家長日、由於我要帶梓瑩上數学和 Kumon 英文、我们先到中心附近
的酒樓吃午飯、然后老公獨自駕車往学校見老師、而我帶了梓瑩上數学后便獨自 shopping 一小時、 3:00pm 接回梓瑩后便到 McDonalds 吃下午茶、点了兒童歺、為的
是換 3D Lego 杯 ! 

3:30pm 送梓瑩上 Kumon 英文后、老公巳驾車回來了 ! 老公告訴我老師沒什麼投訴、
说她很斯文、上堂也很乖很專心、会主动跟老師說午安、再見、謝謝 、对英文老師
亦如是、亦会主动收拾東西、可說是讚多於弹! 只是有時候不夠靈活、例如、老師問梓瑩
有否到过外国、她竟然說沒有! 老師說知道她到过日本、怎会說沒到过外国呢? 正因為
梓瑩不知道什麼是外国、而每次去旅行、我们都確切告訴她我們將会去新架坡、沖繩、
所以她不明白外国是範指所有香港以外的地方、这也難怪她! 我們巳及時教導她、希望
她会好好記着、以后不要範同樣錯誤 ! 










感覺上升上k2后、老師評分很手緊!!

愛吃茄汁 @@"

路过商場有財神派金币、希望接过金币后会越賺越有 !

在CCK 買了睡袋、梓瑩穿上后很似一隻小企鵝 ^_^ 



買了一本新版的沖繩旅遊書、这次打算走走較北边、沒什麼旅客的景点! 
今堂畫的很应節


開心豬、小事也能笑上好幾分鐘













10 則留言:

  1. 哦!你唔去見老師?俾我實爭住去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我係在職媽媽、平時好少机会接女放学,所以想係星期六補數、接送返学習班 ^^ 加上從其他媽媽口中得知、上K2后呢個班主任好嚴、開学才2星期巳打电話同家長投訴‧好彩我無接过投訴电話! 同埋、梓瑩好怕老師、我深信佢係学校必定遁規導矩、老師应該無乜投訴、所以我吾去都吾緊要 ^^

      刪除
  2. 今個星期六和兩個跳舞同學仔媽媽傾計, 也知道上周六是民生幼稚園家長日.
    她們有說 這次家長日, 老師有提示小朋友是否合適升上民生小學.
    如不合適的老師也直和家長說, 要有心理準備在外找小學.
    她們說一班約有 10個學生不能直升民小.

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?我哋班家長有whatsapp group、所以我知有同学被老師投訴、叫家長配合教導、 但就無家長提过会有民小吾收嘅危机、不过可能有都吾会講俾其他家長知啦! 如果每班10個、咪即係会犀走120人?咁多? 好担心呀 !

      刪除
    2. 她們說妳們這一年收多左學生, 所以 犀走人數會多左.約 2/3 不過這個數字己經好好了.
      我覺得妳無需太擔心, 梓瑩守規受教, 學術又無問題, 直升應該無難道.
      妳都會和她考其它小學 ? 我唸妳到時應該 煩惱 讀邊間 .... !

      刪除
    3. 多謝你呀! 我想試考Good Hope、因為近屋企、又係女校、但恐怕梓瑩無 Jobi咁叻 ! 連老師都話覺得阿女好鐘意返学、所以開始有少少傾向留番係民生(如果收的話 xp) 女人好善变、可能过兩个月我会变得好進取架 XDDD

      刪除
    4. 吓!! JOBI 不及 梓瑩 了 ..... 梓瑩 是 大女... 有優勢啊.
      Good hope 有機啊, 去考啦 .. jobi 是運氣夠
      我覺得既然有民生係手... 咁樣 梓瑩 考小學既路不用太辛苦, 主攻一線小學吧.

      刪除
    5. 多謝你呀! 老实講、梓瑩未及Jobi一半呀、有Jobi咁叻的話、我实去考女拔 ! 考吓名校可知道自己实力、都係好事、希望到時一切順利啦

      刪除
    6. 搭下訕先~~ XDXD
      我覺得梓瑩同jobi都係叻女黎架,梓瑩真係可以試多幾間一線校呢!至於民生,應該好穩陣,祝到時一切順利,驚喜一浪接一浪呀! (≧∇≦)

      刪除
    7. 信毅媽、多謝 ! 我对名校認識吾深、要再了解吓先、都啱嘅、試过總好过試都吾試 ! 剛同班媽媽 whatsapp、原來上午班有好多小朋友被老師叫家長要做定兩手準備、好彩梓瑩多被老師讚乍、否則就一額汗

      刪除