2011年1月14日 星期五

識唱 I Love You Song 嘅 Barney

< January 13th, 2011 ~ Thursday >



今日去反斗城買嘢,竟然俾爸爸發現咗識唱 I Love You Song 嘅 Barney, 我同爸爸諗法一致  " 一於買俾梓瑩 " ^_^ 包裝盒有个窿,有个Try Me箭咀指住Barney个肚,當時只係唱咗頭一句同最尾一句,一路行返屋企,我就一路襟 … (可能係我自已想要多d XDDD) 返到屋企,並無第一時间俾梓瑩,佢依舊好開心咁跳吓跳吓嚟迎接我同爸爸,big hug 完, 咀咀完,我至攞Barney出嚟,佢即刻双眼發光,好彩仲記得講 Thank You Mami ^_^ 我拆咗个盒,見到一條膠條係Barney背脊,原來要撕走膠條至會唱晒完整版本.我哋成晚都係度唱 I love you, you love me, we’re best friend like friend should be, with a great big hug and a kiss from me to you, won’t you say you love me too …………………….









沒有留言:

張貼留言