2010年3月10日 星期三

遊動植物公園

< March 6th, 2010 ~ Saturday >

我小學時曾經去动植物公園旅行,所以好想帶梓瑩去行吓.我只係依希記得个銅像同噴水池,其他就乜都吾記得 XD  估吾到呢度真係有咁多动物,有梓瑩最愛ge "bird", 仲有猿,猩猩,狸貓 ............... 睇到梓瑩好enjoy ^^

睇完动物之後,就去咗噴水池玩吹肥皂泡,梓瑩追住d波波嚟拍,我哋仲俾佢試吹波波,估吾到佢又識吹wo,其实真係有d驚佢啜架,好彩佢明白我哋講咩乍 ^_^

就係咁就玩咗一个下晝,希望天氣快d回暖,咁就可以多d帶梓瑩遊公園喇 !



















3 則留言:

  1. 每次都要讚一讚, 呵呵呵..真係好令女, 好q呀, 梓塋玩得好開心喎,天氣暖返d, 我地都要出動去行下先得.

    回覆刪除
  2. 枰塋嘅皮膚仲靚過豆腐^^
    這輪又熱又冷又濕又乾燥, hon B d 皮膚一達達紅,好鬼肉酸, 好彩佢唔係女孩子 :P

    回覆刪除
  3. 泰媽,多謝你成日讚梓瑩,讚到佢飄飄然喇 ^^
    韓媽,查俄羅納英会吾会好d呀?

    回覆刪除