2010年3月24日 星期三

梓瑩智識宝庫又有進漲

今个星期梓瑩又學咗新嘢喇 !

1) 玩小明,小小明,梓瑩識講"明"字,又識左手,右手,双手咁同我一斉拍,當我拍住講 "上上,下下,左
    左,右右..........." 雖煞佢仲未跟到我一齊上下左右,但佢竟然会搖吓搖吓身体,真係好搞笑 XDD

2) 識自已去歺枱攞餅餅盒叫我開,我会要佢講 "媽媽,俾俾,餅餅,謝謝" 佢都好乖咁講晒





2 則留言:

  1. 嘩!超叻抵錫呀!梓瑩學野好快呀!晴晴就唔定!叫佢做乜都要相反!連返playagroup個老師都話晴晴性格好硬!

    回覆刪除
  2. 晴晴媽, 梓瑩嗰次上playgroup都好曳呀!

    回覆刪除