2010年6月17日 星期四

端午節

< June 16th, 2010 ~ Wednesday >

梓瑩今朝比平時晏咗1个钟起身,梳洗過後就食粥,食糭同食餅干.中午冲完涼就去咗馬騮山餵馬騮,我哋今次帶咗好多餅干,d馬騮好醒目,行到好埋我哋架車,仲企到好高,好直,睇吓我哋係咪有嘢俾佢哋身. 梓瑩睇得好開心,仲不停手指指.我哋見真他人餵生果, d馬騮好似钟意生果多d,爸爸話下次可攞d爛生果嚟餵佢哋wo @@”


餵完馬騮就去咗tea,之後就同叔叔,嬸嬸,家姐仔去牛池灣警察宿舍睇樓.呢度環境清靜,應該會幾好住,只係交通吾方便,好似只有綠巴去觀塘同坪石地铁站,其他商舖亦欠奉,要買嘢,就要搭車出去買. 呢度間隔好實用,高層環境好正,如果攔到維港煙花境就perfect喇 ^_^ 不過嬸嬸話要睇吓家姐仔考吾考到德望K1至决定搬吾搬wo,如果考吾到就一定吾会搬過嚟,因為太吾就腳 ! 睇完樓,令我覺得呢个社会好吾公平 >L< 同一條街有曉暉花園,警察宿舍同最新ge樓盤峻弦, 警察宿舍同峻弦相隔一條街或一條馬路都無,三个屋苑面對ge view又差吾多,實好難明佢賣過萬元尺ge理由 ??!!



睇完樓,就去咗我哋屋企玩,因為住晚要去爺爺嫲嫲度做節.兩姊妹玩得好開心,仲不停講嘢好有交流 ^_^ 就係咁過咗一日假期 !!














沒有留言:

張貼留言