2010年6月21日 星期一

Father's day

< June 20th, 2010 ~ Sunday >

今年係梓瑩第二个過ge father's day,不過就係佢識講嘢以嚟ge第一个較為有意義ge father's day. 我亦教佢同爸爸講" 爸爸,父親節快樂" 再啜爸爸一啖,爸爸即刻吾記得晒梓瑩d曳嘢lu =D















4 則留言:

  1. 梓塋媽:多謝你GE留言~NICE TO MEET YOU岩岩睇左你GE BLOG~
    見到梓塋都識得唔少野喎~唔知女仔係咪早D識講好多野GE呢~

    回覆刪除
  2. 佢都係講單字較多,好彩ge係佢肯學,所以尚算ok. 我有教佢叫我mami,但始終都係叫mama,但佢又識講”吾好”同”吾係”wo,尤其係我問佢係咪要poo-poo,佢明明疴緊都仲係擰頭話吾係,激C >L<

    回覆刪除
  3. 我教A囝講野佢都肯學~但係未係好講到囉~我見佢對D英文字母同數字有興趣我先教佢~但呢D佢又講到喎~其他野都講得麻麻~我都中意a囝叫MAMI呀~但a囝讀左mali~haha!!!小朗佢未識講唔好同唔係呀~淨係識唔知~唔該~
    我同佢好唔好同知唔知呀~佢淨係會答好or知道~
    我而家都俾佢激死呀~佢而家用小童廁板係大人廁所度開大~但一講好幾次要去唔唔~但係得一兩次係真ge~

    回覆刪除
  4. 小朗都識講好多嘢wo,梓瑩有時都整蠱我架,个樣明明poo poo緊,我問佢係咪要 poo poo? 佢擰頭話吾係,尋晚佢个樣又似 poo poo,佢指住片片話 poo,但結果無疴到.玩C >L<

    回覆刪除