2010年11月2日 星期二

海防博物館 > 赤柱 > 铜鑼灣盛八燒肉店

< October 31st, 2010 ~ Sunday >


今日係Halloween,不過我哋無幫梓瑩扮鬼扮馬,因為佢太細胆,少少嘢都話驚驚! 反而去咗盛傳好猛ge地方 ~ 海防博物館.其实我都好鈡意歷史,亦鈡意逛博物館,唯獨從無諗過去海防博物館,因為聽潘紹聰節目太多,吾多想去.上次上帶梓瑩去尖沙咀ge歷史博物館,佢全程做樹熊,セ都驚,今次好d喇,可能海防博物館有室外又有室內,無咁局促,不過每當見到有人形公仔,我就要做屏风遮住d公仔,令梓瑩見吾到.个儍豬好似做咗O靚模咁,Dick舅父, Mag姐姐同我3部相机不停影梓瑩,佢ヌ識得望完呢部望第部講”笑”同擺出V字手勢,真係笑到我哋碌地 XDDD 行行吓又有个地方畫畫,睇圖書,扮字版公仔,真係好好玩.

下个景點係赤柱,我哋又係書店買咗个Miceky Mouse Clubhouse Karaoke 書仔,有梓瑩近期熱愛歌曲 “Hotdog”, 梓瑩近期口頭禪係”Meeska Mooska Mickey ….. Mouse!” 搞到我成日都同佢一齊講呢句 magic word ^_^ 原本打算係度西班牙菜,但無奈太多人等,所以即刻打去盛八燒內店訂位,食我至愛ge A5和牛同盬燒簿切牛舌,我哋試咗兩款和牛,厚切同簿切牛舌,始終都係簿切牛舌最好味,所以都order咗2客,連舅父Dick都讚口不絕! 可能我大肚時都有嚟食和牛,估吾到平時吾鈡意食牛肉ge梓瑩,都食咗4塊和牛,仲食到不停叫 “ more “ XDDD

食完飯,今日ge行程亦順利完結 ~*~






































2 則留言:

  1. 實在太耐冇睇人既卜!
    陣晴晴未起身拎手機上下網!
    梓瑩條裙超靚呀!
    晴晴又係愛hot dog呀!仲要跳埋舞!果本書係點架?
    睇見d肉我都想即刻去食呀

    回覆刪除
  2. 晴媽 ~ 你都好耐無update blog喇! 我都好鈡意條裙仔^^ 你都買Mickey Mouse Clubhouse Karaoke 書仔俾晴晴啦,佢一定鈡意! 按指定code就会自动播music, 例如: B51就係Mickey Mouse Clubhouse, A11係Hotdog (希望我無記錯) ! 盛八ge牛舌同和牛真係好正,食過番尋味 XDDD

    回覆刪除