2010年11月1日 星期一

Playgroup > apm Halloween

< October 30th, 2010 ~ Saturday >


今日係第2次返呢度ge playgroup,其实我吾太鈡意个環境,因為d BB自顧自周圍行,又大喊.而媽媽們又自顧自傾計,吾理d BB.所以搞到好嘈,我耳仔好痛.(我對耳好差,吾習慣嘈吵地方,嘈少少對耳仔都会痛) 不過梓瑩好鈡意呢度,因為个Miss係英国人,係屋企工人對梓瑩最多,我發現梓瑩對英文respond得快d.係堂上,老師教做动作,我特登吾提梓瑩,佢竟然即時做到. 連Miss都讚佢 “she is so smart”.仲暗示叫我俾梓瑩去佢幼稚園返学 ^_^ 呢个Miss会唱好多歌仔同跳舞,啱晒梓瑩!我吾期望梓瑩係呢度学到dセ,只想佢学好人際關係同学會聽指令,ヌ可以跳吓舞tim !
放学後,行返去apm攞車,順道係Halloween佈置影吓相 ^_^




沒有留言:

張貼留言