2009年12月15日 星期二

梓瑩11個月大喇 (15-12-2009)

吾經吾覺,梓瑩11個月大喇 ^3^ 同之前10個月一樣,我哋買咗生日蛋糕,今次係黑森林,梓瑩有試呀,不過佢吾多鐘意d朱古力味.下个月1歲生日去边度慶祝好呢 ^^ 黑森林生日蛋糕 梓瑩同daddy含照 梓瑩同媽咪合照

9 則留言:

  1. 個蛋糕好靚呀..梓瑩11個月生日快樂..梓瑩真係越嚟越靚女..梓瑩下個月一歲大日子你會唔會幫梓瑩開生日會呀..

    回覆刪除
  2. 多謝Milk媽讚賞 ^_^ 我嚟諗住同兩边屋企一齊食日式自助放題,不過我哋要去試吓味先 XD

    回覆刪除
  3. happy 11 months ~~~^^..
    祝梓瑩越大越靚, 身體健康 ~~
    好快就係1歲BB嘞..

    回覆刪除
  4. 多謝Hon Ma ^_^ 好似好多人都對blogger有好多疑問,攬到我想返Yahoo暫住吓,睇吓有無改善,我對blogger post相既次予都好R頭,點解一定去到最上呢 @l@

    回覆刪除
  5. 奇怪..典解無show到人家留俾妳嘅言咖?
    d相飛哂最上?????? why why why ????
    妳同 christina都有依個問題? 其實我唔係好明妳地典樣飛哂向上? 妳想post邊張先咪揀嗰張確定, 次序妳地話事嗰bor ~~ 可能要攞部腦出黎,大家顏究 ^^

    回覆刪除
  6. "您的意見在核准之後就能被看見" ... 原來妳set左依個!!! 喂喂..妳唔核准, d message 唔show gar.. 快d approval,放番佢地出黎啦 ~~~

    回覆刪除
  7. Hon ma,真係架! 通常我係打完篇文至upload相,但每次upload完相,嗰段怪獸文会放咗上最頂,我要將佢copy & paste 係文字既下面.吾通真係要攞部腦出嚟研究 @@"

    回覆刪除
  8. Eva : 我研究到喇! 我之前係舊version, 佢有個新version, 你揀左咁到打blog時, load相會有d唔同(可以比你揀放去邊都得!)...不過就唔可以load video....
    不過我又係成日見到d怪獸字喎....屎啦! 我都有d想返yahoo...不過我今日打開我既yahoo blog, 佢將我d ticker同相變哂大, 攪到好怪!

    回覆刪除
  9. 睛媽,我尋晚都發現到喇! 我Yahoo个ticker都好怪,激C ><

    回覆刪除