2009年12月31日 星期四

2009年大事回顧

31st Dec, 2009

今日係2009年既最後一日,呢一年對我嚟講,改变極大!由一个平凡既師奶变咗做一个媽咪,感覺到自已既責任大咗好多!以前成日為自已shopping,依加只係鈡意為梓瑩shopping. 從來無諗過自已会克服到入手術室,比医生界開个肚同埋傷口既痛憷.呢d恐懼雖然都一一過去,但對我仍然記憶猶新,就好似係上星期発生既事咁.我仲好記得當个麻醉師抱梓瑩嚟畀我睇時,我望咗一眼就心諗 “點解咁醜樣既?” 好彩,梓瑩已經由一隻男仔頭馬騮干变咗做一个可愛小丸子喇! 我相信嚟緊既日子有梓瑩陪住我哋,一定会越嚟越開心 ^O^


出世3日既梓瑩



                                                          8日大既梓瑩


11個月大既梓瑩


我既可愛小丸子

7 則留言:

  1. 我都見証住梓瑩出世呀,大家一齊陀b到而家,真係好大感觸呀!相信梓瑩出世後妳既生活變化好大,但一切都係值得架,我都係咁同自己講:)

    回覆刪除
  2. Rachel,Happy New Year ^_^ 自從梓瑩出咗世,我每日都過得好開心! 我深信你都係一樣,有樂樂你就会好開心好滿足!

    回覆刪除
  3. Happy New Year!祝你哋一家新一年身體健康,事事順利。

    回覆刪除
  4. 好有共鳴呀!
    你講既野簡直我諗既!

    希望大家既小寶貝都健健康康, 開開心心每一天!! ^^

    回覆刪除
  5. JJ媽, Happy New Year ^_^ 我都祝你一家大細身体健康! 你既旅程如何呀?

    晴晴媽, Happy New Year ! 晴晴識爬一定係你最好既新年礼物啦 ^^

    回覆刪除
  6. 梓瑩細個真係好男仔頭..^o^

    回覆刪除
  7. Milk Ma, 係呀!个个都話我下一胎實生仔 XD 不過等我抖番夠本先啦^_^

    回覆刪除