2009年12月13日 星期日

12-12-2009 Soha Club Christmas Party

上个月同一班卜友gathering后,大家都好想再搞,咁啱聖誕節就到,我哋戾搞咗个Christmas Party,今次多咗好多bb,我哋包晒成个塲,可能人太多,令環境有d逼同冷氣吾多夠,梓瑩玩到一身汗呢 ^_^ 吾緊要,玩得開心至係最緊要既!!

















之後就去咗家姐仔屋企食飯,因為我買咗傷聖誕礼物畀佢!













最後,要特別多謝遵遵媽送畀梓瑩既聖誕Hello Kitty髮夾,吾至梓瑩好鐘意,我都好鐘意呀 *3*

7 則留言:

  1. 我o黎嘞 ^___^ .. 新屋環境唔錯嘛? 咁怏update..我又要開turbo ~~~~~

    回覆刪除
  2. Ha Ha !韓媽你真快,呢度好好呀,吾洗特登去youtube upload 片,又可以自动飛篇blog去facebook,吾洗我兩边打 ^3^ 不過我仲未通知卜友呢 XD 多謝你d coupon呀 ^_^

    回覆刪除
  3. hi! I don't know how to leave the message. I am so stupid.

    我都試過在blog打完D東西無晒, Chelsea is so sweet, especially 第12 和第13張相

    http://hk.myblog.yahoo.com.hk/naturalinfinity

    回覆刪除
  4. Thank You !! 你都搬過嚟la !

    回覆刪除
  5. 梓塋個抖逢look 勁可愛呀,係呀個場超熱,我都成身汗:(,樂樂都要換衫除鞋,頂唔緊呀...

    回覆刪除
  6. Rachel,下次揾過第个塲 !! 呢件斗蓬成$300架 >< 不過我真係好鈡意,所以買咗,佢好驚頂帽d毛毛,戴咗頂帽,佢就定咗型,吾敢郁,好搞笑架 XD

    回覆刪除