2009年12月14日 星期一

梓瑩@朗豪坊 13-12-2009

今日帶咗Chelsea 去朗豪坊同Dick舅父& Mag姐姐影相同食lunch. 大豐收既依然係梓瑩,因為我買咗Hello Kitty公仔(係梓瑩自己揀既),鬆弛熊食物盒, I love ma ma裙係& I love pa pa褲仔畀梓瑩. Mag姐姐送仲个粉紅色backpack畀梓瑩,好靚呀,多謝晒 ^_^ 之後就返咗屋企玩波波池,木馬仔 ........















8 則留言:

  1. 梓塋'咩'起包包, 個樣好大個, 可以返幼稚園嘞 ^^

    回覆刪除
  2. 係呀,我都覺得佢突然大个女咗呀!前晚佢竟然吾扶住野行咗2步 :-D 新居呢樹環境好好,吾知晴媽搬好未呢 ^^

    回覆刪除
  3. 重研究緊...我好白痴呀...我d相整唔到好似以前yahoo咁, 有相又有字...我一upload相, d相就loado向最上...我攪唔掂呀!

    回覆刪除
  4. Christina: 呢个我都仲要慢慢摸索吓 :-Q 慢慢嚟啦,總好過打完d野無晒丫

    回覆刪除
  5. 梓瑩著起呢條裙真係好大個囡呀,yahoo 真係好煩呀,岩岩寫完個blog一係出d字同相就無左條片,一係有條片就無d字同相呀,但我用開有感情又唔想賣甩佢呀...又怕搬左新屋會唔慣,我唯有繼續忍啦

    回覆刪除
  6. 樂樂媽,試吓嚟呢度啦,好過無咗d字或者無咗d相丫

    回覆刪除
  7. a....Eva,我估妳個date set左US time ar, 現在show嘅時間不是HK ar ~~check check !!

    回覆刪除