2010年10月27日 星期三

鬆弛熊 shopping Day

< October 24th, 2010 ~ Sunday >



姑婆由加拿大回港渡假,於是約好所有Tang Family member 去拜山,由於家姐仔同梓瑩仲細,实在不适宜去拜山.所以家姐仔同嬸嬸到我屋企玩,其他大人去拜山 (西貢). 大概个半小時後,爸爸返嚟接我哋去join埋其他Tang Family Member 去飲茶.之後我哋約舅父Dick同Mag 姐姐士去旺角鬆弛熊專賣店shopping. 雖然舖仔細細,但全間舖都放滿 Bear Bear,最開心嘅莫過於梓瑩,不停嘩, 嘩, 嘩 ! 我哋買咗鬆馳熊枱布, 鬆馳熊公仔(梓瑩自己揀), 鬆馳熊食物盒, 鬆馳熊歺具(尋晚第一次用,的確食多咗飯餸wo), 鬆馳熊膠盤(梓瑩手面用).

走嘅時候順路行吓潮流特區,見到个幾靚嘅backpack,最啱做奶粉袋!ヌ見到个細backpack,梓瑩用一定好cute,所以都即刻買咗.

                                                                                        我最愛嘅Bear Bear






                                                                                                爸爸鋪枱布







梓瑩:我大个女喇,要自已坐 (佢吾單止自已坐,仲自己扣seat belt,又無失過手wo ^^)


 

沒有留言:

張貼留言