2010年1月7日 星期四

玩相機

每次當我舉机影梓瑩,佢都總要搶我部相机,為咗令佢乖乖畀我影,只好將我部舊相机畀佢玩.佢尚算玩得投入,希望佢第時会揸机幫我影相啦 ^__^

兩父囡又被电視迷住咗! 梓瑩知道咩係TV,每次問佢吾睇TV,佢就即刻望住个电視 @~@


爸爸教梓瑩玩相机


梓瑩: 我頭先影嗰張相掂吾掂呢?


4 則留言:

  1. 晴晴我又係會比個舊mobile佢玩...佢又好似梓瑩咁乜都會搶架...唔比咪又喊囉!

    梓瑩下wk生日, 點celebrate呀?

    回覆刪除
  2. 晴晴媽,我成日用第樣嘢分散佢注意力再攞番部相机,好彩佢快就吾記得咗 XD 我book咗彌敦道間Novotel食buffet,我哋成14人,好重皮呢 @L@"

    回覆刪除
  3. 嘩..兩父女都係電視迷, 果然利害, 哈哈哈睇到眼都唔眨.

    回覆刪除
  4. 泰媽, 係呀!佢哋真係超級电視迷 XD

    回覆刪除