2010年1月8日 星期五

一切回復正常

工人係星期日晚返咗嚟,2个星期既又湊囡又做家務又返工ge艱苦日子終於捱過咗 @@"   輕鬆ge日子終於返嚟喇 XD  梓瑩由吾瞓晏覺,好夜瞓,戒咗夜奶变番為瞓晏覺,好早瞓又飲番夜奶. 瞓番晏覺同早瞓係好事但飲夜奶就............. 都無所謂啦,吾洗我做,我吾理 lu ^^








終於有時间整番覩我d指甲,點知又畀梓瑩発現咗,不停挖呀挖 .....  @@"

 



13 則留言:

  1. 梓塋:媽媽你隻指甲污JO左啊, 我幫你整左佢啊.

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 佢見我d指甲凹凹凸凸,不停挖,好彩有層top coat乍 @@"

    回覆刪除
  4. 梓瑩覺得媽咪啲指甲好靚,好想整埋一份呀!

    回覆刪除
  5. JJ媽,我同佢講咗等佢大个d我会幫佢整,斉斉扮靚靚 XD 哈哈,生囡真係好

    回覆刪除
  6. 唉 .. 我都好耐無油指甲lu ... 怕整嘢食時會lut咗出黎 .. >:<

    回覆刪除
  7. 你個貪靚mama呀...攪到梓瑩心思思去想靚埋一份! 真估唔到你可以一個人家務+揍女2wks! 超佩服你!

    回覆刪除
  8. 梓瑩又飲番夜奶..你工人實諗..太太今次真係多得你唔少呢..哈哈哈

    回覆刪除
  9. 小B媽, 初時我都有咁諗架,不過梓瑩開始大,而且我d指甲貼紙無咁易甩既,咪整靚佢lor ^_^

    晴晴媽,梓瑩見過我查lip gloss,早2个星期,放佢係我張床,我就坐係旁边化緊裝,佢意然係我手袋攞咗支lip gloss,開埋蓋,準備放埋咀,笑死我 ^_^

    Milk 媽,我工人太早畀梓瑩瞓,所以咪要飲夜奶lor ! 尋晚11點幾瞓,都可以瞓到今朝6點45分至飲奶.有佢湊,我吾理lu XD

    回覆刪除
  10. 有時好累都有諗過請工人算數, 但心裡面又好驚工人信唔過, 你就好啦, 個工人幫到手!!

    回覆刪除
  11. 喊喊媽, 我揾到呢个工人真係好彩! 尋日嬲爆事件,夜晚同工人傾番,心情好咗d! 其实我當佢係朋友多d ^_^

    回覆刪除
  12. 有乜野嬲爆事件?
    我對工人都好似fd咁, 所以出街都會預佢...但我又係尋晚又d野令到我好嬲, 我老公又唔肯出面講, 佢話廢事攪到佢唔開心! 但我話我地始終係employer, 有d野佢唔o岩就要話...當然會係鬧啦!
    我成晚訓唔到, 睇下佢今晚表現再決定行邊個方案!

    回覆刪除
  13. 晴晴媽,你可以直接同工人講,始終你都係僱主,可以平淡d講,睇佢有無改善.通常我哋講ge,工人都会照做.佢ヌ自动自覺,所以無嘢令我不滿lor ^^ 嬲爆事件係另一篇blog度,真係諗起都嬲!

    回覆刪除