2010年1月15日 星期五

去年既1月15日

去年既今日,對我嚟講,意義重大,亦係我人生中最重要既一日 ~ 梓瑩好聽話咁係我个肚度住咗39週,等医生双手接佢嚟到呢个世界. 去年既今日,我仲記得好淯濋 :-


6:30am ~ 夜晚瞓得好好,無瞓吾着,所以準時6點半起身

7:30am ~ 去西貢市中心飲茶,但無胃口,因為好似等緊行刑咁,好似好驚但腦袋一片空白,又怕

               食得太多,做完手術会嘔

9:30am ~ 沖涼洗頭

10:30am ~ 出發去浸会医院

11:00am ~ 到迖2樓產房,姑娘叫我坐係待產室等量血壓,係我旁边係一張一張瞓咗正在叫"救命"

                 "好痛呀" "好辛苦" 既孕婦! 令已經好驚既我,驚上加驚. 所以我量咗6,7(驚到吾記得

                 实質次數)次壓,勉強過関,姑娘至畀我上房!

12:30pm ~ 上到病房已經係12點半,換過白袍,即刻閃上床,因為件袍後面無得縛繩,露出背脊同

                   pat pat

2:15pm ~ 播尿喉,痛C人咩 ?!

2:45pm ~ 飲咗一柸仔药水,好難飲,好想飲水沖吓个口,但吾得

3:00pm ~ 被推落手術室, wa ! 入手術室生仔都要排隊架?! 我好驚咁瞓係度等,老公就好興奮

               咁去換入手術室既衫.

3:??pm ~ 3點吾知幾多分,姑娘推我入手術室,中途我見到霍医生,佢同我講 "欣欣,吾洗驚架,好

              快搞掂架!" 有霍医生呢番話,个心定咗d!

3:??pm ~ 3點吾知幾多分,麻醉師幫我麻醉 ~ 吾痛, 双脚開始無咗知覺, 霍医生入到嚟,開始

               喇 ! 我只感到下身畀人拉拉扯扯,我驚到双手不停震,我仲叫老公禁住我隻手,等我

               吾好震得咁厲害.

3:18pm ~ 震呀震 ..... 突然聽到医生話,出嚟喇, wa,好似爸爸呀,對眼好大!梓瑩係3點18分出

              世喇! 但係我聽吾到喊声既? 跟住,就聽到梓瑩"air" 咗2声,之後麻醉師抱梓瑩嚟畀我

              哋睇,當我第一眼望到梓瑩,真係嚇一跳,點解咁醜樣既? 影咗幾張相,我就被推番上

              房喇.



就係咁,我哋既家庭多咗个新成員喇 ^_^


New Born

1 mth

2 mth

3 mth

4 mth

5 mth

6 mth

7 mth

8 mth

9 mth

10 mth

11 mth

10 則留言:

  1. H a p P y 1st B i R t H D a y 枰瑩^^
    祝妳身體健康, 快高長大, 越大越靚女,
    越大越可愛 !!!

    1年歲真係好開心, 終於有歲數,唔係計月份嘞~~ hon B 還有2個多月都1歲lor, 時間過得激快 !!

    今晚去邊度 wet ar ? 好多人話慶祝1歲, 其實是大人(媽咪)開心過細路仔, 因為佢地唔會記得, 係媽咪揾個機會去慶祝 ..
    哈哈.. 梗係啦, 湊左成年, 一定要去慶祝下 :) enjoy tonite !!!

    message from mariemama & hon B

    回覆刪除
  2. 再一次睇你既經曆, 令到我頭先又走去睇下我自己個卜回味下....(好白痴!)

    原黎你叫欣欣呀...haha!

    Dr Fok 一見到晴晴又係話 : 嘩! 好似papa呀...不過就無話對眼好大...hohoho!

    祝梓瑩生日快樂, 健健康康開開心心咁成長!! 出年攪b-day party一定要預晴晴呀... :P

    回覆刪除
  3. 梓瑩,生日快樂!祝你快高長大,愈大愈靚!
    媽咪,一年前辛苦你喇,今日你都要好好慶祝一下!

    回覆刪除
  4. 多謝 Hon 媽, 晴晴媽 & JJ 媽 ^-^
    時间真係過得好快,咁就一歲喇 ^^ 我相信梓瑩根本吾知點解今晚会同咁多人一斉食buffet ? 实情係我同老公揾个机会慶祝姐 ^^ 晴晴嫣,你成日話晴疇對眼細,佢会嬲架 XD

    回覆刪除
  5. haha! 我99成日話晴晴似足佢地簡家對眼架....不過我當然都會覺得我晴晴又靚又可愛啦... :P

    回覆刪除
  6. 祝梓瑩生日快樂,快高長大,精靈活潑

    其實我無時無刻都會諗番生HAZELNUT既情況....

    仲有唔夠兩個月, HAZELNUT都會一歲...唔知我O個時又會諗咩呢?!

    回覆刪除
  7. 我仲記得你放完產假嗰編blog你企係屋企門口影相嗰個樣..仲有梓瑩小時怒髮衝冠嗰個樣好搞笑..咁快又一年..梓瑩生日快樂,越大越乖..越大越靚女..

    回覆刪除
  8. 多謝 Hazelnut媽媽 & Milk 媽! Hazelnut媽媽,到Hazelnut 1歲嗰陣,你都嚟篇回顧,畀Hazelnut第時大个睇番嘛!
    Milk 媽, 諗起梓瑩个洋葱頭就好笑,佢細个嗰陣真係好醜樣,因為太似daddy喇 XD

    回覆刪除
  9. 去年既1月15日我仲坐響公司個mon前等妳好消息呀, 緊張埋一份 ^^
    梓瑩對眼真係一個月大過一個月,愈大愈可愛,睇到我流曬口水....嘻嘻
    生仔既事我都仲記得好清楚呀, 真係唔似一年前發生囉...

    回覆刪除
  10. Rachel,時间真係過得好快,咁就一年喇 ^_^

    回覆刪除