2010年1月21日 星期四

My GF1

< Jan 20th, 2010>

去年我細佬連电視廣告都未出,己經買咗部 Panasonic GF1,佢講到部机好好,但當時ge我,認為一部細机就足夠,而且个囡都夠晒重,吾想再帶d重嘢加重自已負担,所以無買到! 呢幾个月,梓瑩比以前活潑好动,影10張只得1~2張ok,其他吾係focus吾到就係檬查查,連五官都睇吾到,真係好激氣! 早前試過細佬部GF1,外型靚仔,反應又夠快,真係可以補捉到梓瑩ge所有动作! 所以決定買佢返屋企 ^_^














5 則留言:

  1. 白機真係好型呀 .. taste good :DD
    GF1個look 輕巧好多, 好襯妳喔~~
    exactly la.. 大機影出黎煎係唔同d ~捕捉到BB 好多表情, 頂我快馬post下我嘅作品sin ~~~ ^^

    回覆刪除
  2. Hon Ma, 我真係忍咗好耐至决定買架,因為我對攝影一d都吾識.我佃佬就好pro ! 大机又有, LX3又有 .... 佢話佢部GF1都係用緊auto mode,吾洗特別set嘢已經影到靚相,同埋其实影相最緊要係構圖.我会慢慢学!你都快d post d作品嚟睇吓啦 !

    回覆刪除
  3. exactly again ... 構圖係一張靚相嘅main point ~~~ add Oil oil !!!
    依家又要餵粥, 一陣又要出街, 唔夠時間 post ar >< ..等我ar ~~~

    回覆刪除
  4. Hon Ma,今晚post la ! 等住睇你ge大作 ^_^

    回覆刪除