2010年1月5日 星期二

梓瑩的新年礼物

過咗Christmas,梓瑩竟然仲可以收到礼物 ^O^



Chelsea: 吾知係乜呢 ?


Chelsea: Oh 係 Jack Potty ! 但係我己經學識咗係廁所用BB廁板 vee vee & 便便 wo @@"


Chelsea: 咁不如當櫈仔坐吓先啦   XD


可憐既梓瑩係元旦日損咗手指仔,流咗好多血,好心痛呀 >L<


於是我買咗份玩具補償畀佢



睡宝宝鬆馳熊

我都有礼物wo ^_^ 呢幾晚玩到連blog都吾寫 @@"

14 則留言:

  1. 梓塋點解會受傷架?
    嘩..你份禮物,我老公好中意啊,成日都話想買,但買左都無時間玩啦.

    回覆刪除
  2. 上次食buffet,酒店送咗幾个鉄皮玩具,就係咁損lor >^< 好彩無事乍! 呢隻game係我強烈要求買架,衣加工人返咗嚟,我兩个打到11點至肯去瞓,攪到手臂好酸痛 XD

    回覆刪除
  3. 手指好了沒有?嘩,梓瑩的廚房set好正呀!她會玩煮飯仔了嗎?上次在Toysrus讓小奀奀玩一set kitchen柜,她玩得很開心,雖然只懂得開合柜門,其餘都不懂得玩,我都很有衝動買回來給她玩,不過老公覺得太貴...你這套幾錢?在哪裏買的呢?
    已經會在厠所便便了!很厲害!我直情未開始過訓練呀!難嗎?

    回覆刪除
  4. 個小廁所好似好好玩喎..梓瑩要勤啲換膠布..唔係好易細箘感染..

    回覆刪除
  5. 小奀奀媽, 手指仔好得七七八八喇! 呢套kitchen set好抵, $88 ^_^ 我吾知佢鈡吾鈡意玩,所以吾敢買太貴lor ! 好彩佢好鈡意玩,仲成日用个spoon "不" 嘢放入口,當教佢自已食飯都好丫 XD 梓瑩5个月大開始用廁板仔坐廁所,最初佢会反抗,不過我哋每次都拍晒手讚佢,佢咪吾反抗lor ! 試吓試吓就ok喇 ^_^

    Milk 媽,佢將个廁所仔當櫈仔坐,都好啦,至少佢肯坐 ^_^ 無再貼膠布喇,好得七七八八 lor

    回覆刪除
  6. 哈哈,梓瑩好似好鍾意個小馬桶喎!
    陰公,整損手流血,佢有無大喊呀!

    回覆刪除
  7. JJ媽,頭嗰兩日好鈡意玩个馬桶,但之後就吾願再掂lu XD 手指仔無事喇,多謝關心! 損嗰吓有大喊架,呵番就即刻收声,當時都吾知佢流血,係隔咗5分鈡左右見佢手上張紙巾好多血至發現乍 >^<

    回覆刪除
  8. 梓瑩的確好幸運,个个都咁錫佢 ^_^

    回覆刪除
  9. 梓瑩好叻喎...連vivi都識呀? 你點train架?

    回覆刪除
  10. 睛睛媽, 每次放佢坐廁板仔都"薯"吓佢,幾日之後佢就好自然咁一除片就尿尿,再問佢finished ? 佢疴完就会想起身,咁我就知佢搞掂喇!咁樣一日都可以慳到幾條片片架 XD

    回覆刪除
  11. 我而家朝朝train緊poopoo, 不過唔係次次得! 洗唔洗train好左poopoo先教vivi呢?

    回覆刪除
  12. 晴媽,你可以每2-3个鈡"dull"一次,佢有得疴你咪拍晒手讚佢lor ! 我会一路dull一路講vee vee,令佢記得 ^_^

    回覆刪除