2010年2月2日 星期二

歸家無路蠔涌村民抗議 ~ 東方日報

< Feb 2nd, 2010 ~ Tue >

我哋都係呢70架車ge其中一架! 好高興村民咁圃結,因為初時開居民大会,估計只会有30/40架車,依家有70架,証明大家的確好團結! 希望團結就是力量,逼到政府做佢應做ge嘢! 另外,令其他西貢居民引起不便,我都好抱歉!實在無辦法之下,我哋至決定咁做,呢一步,都係政府逼既! 因為嚟緊既星期四凌晨就会封路,出咗村ge車再返吾到入村,係村入面ge車亦出吾到去,拖到幾時仍係未知之數!

                  **********************************************************

歸家無路蠔涌村民抗議【本報訊】西貢蠔涌新村一批村民,指村內唯一出入車道,去年九月因土地被收回建屋,渠務署又進行擴闊河床工程,致車道被封閉,令該村險些變成「孤島」,惟地政處及民政事務處拖延近五個月,至今仍未開闢新通道,昨晚村民發動七十輛私家車來回西貢公路進行慢駛抗議,事件一度引致大塞車。

















村民抗議「無路可歸」。 (左蘭慶攝)

昨晚八時許,七十輛私家車分成十輛一組,在交通警員安排下,分批從南邊圍村出發,沿西貢公路慢駛至西貢市中心碼頭,然後駛回南邊圍村抗議。村民在車上貼上「官逼民反」、「有屋可居、無路可歸」、「車路變死路」等抗議標語,要求政府落實解決方法。慢駛行動令西貢公路大擠塞,出入車輛亦需跟隨抗議私家車慢駛。



村民表示,今日將與西貢地政專員胡錦雯開會商討,如仍然未能解決問題,周日將發動更大規模的慢駛抗議行動,到時將引發整個西貢區大塞車。村民希望政府重視他們的意見,盡快替村民修建出入村的新通道。

3 則留言:

  1. 咦..妳住蠔涌村? 我有朋友住 O Long Village, 近唔近妳地?

    回覆刪除
  2. Hon ma, O Long Village 係边架? 正確d嚟講,係蠔涌新村! 我以前住南圍村,搬咗就快1年喇,但我經帶發夢返咗舊屋,平時又經常諗起 ......... 發生呢件事之後,成日都諗當初係咪吾應該搬呢? 唉!

    回覆刪除