2010年2月10日 星期三

梓瑩識行喇

上星期梓瑩只可以係梳化前面既地墊範圍內放胆吾扶嘢行嚟行去,今个星期,佢已經嘗試吾扶嘢行遠些少,如果要行遠d,佢都仲係鐘意拖住我隻手嚟行,係主动嚟拖我 工人姨姨同daddy拖佢,佢都吾肯,只要我拖,真係開心C 不枉我咁錫佢




星期日帶咗佢去愉景新城,今次係第一次拖佢行街街,亦实現咗我過去一年既願望&期待,雖然係行得慢d,但我哋都好滿足同開心




大个女喇,開始識扮靚,呢對鞋型襪仔買咗超過半年,係梓瑩自己係櫃筒揾出嚟要着架,今次係第一次着乍


得戚樣











梓瑩: 老師我有嘢問!


5 則留言:

  1. 梓塋可愛指數爆燈呀!!對眼又大又圓好得意^^..行得好好好呀 !!!

    回覆刪除
  2. 都算行得穩陣啦,不過慢d lor XD

    回覆刪除
  3. 梓塋好叻女,咁快就放手行.

    回覆刪除
  4. 有軟塾ge地方就離手行嚟行去,其他地方就鈡意拖住我行,佢只拖我,吾鈡意拖工人同爸爸,冧C XD

    回覆刪除
  5. 梓塋真叻女!! Otto都係近呢幾日先鍾意周圍爬咋.. 對住佢識行既距離離我好遠..

    回覆刪除