2010年2月19日 星期五

年初三 ~ 迪士尼半日遊

< 16-Feb-2010 ~ Tuesday >

今日帶咗梓瑩去迪士尼, 12點半出發,1點到步,全日泊車費$120,真係貴! 以為眼見既私家車吾多,就吾会逼人,點知入到去係勁多人,尤其係国內人 @@"


一去到係揾地方医肚,估吾到連食飯都要排大隊,仲只可以叫套歺 @~@ 个歺都ok啦,有个燉湯,梓瑩飲咗一半有多,又食飯又食魚,都算食得多喇 ^_^ 食完飯已經3點,3點半有巡遊,所以我哋去霸定个靚位,等候期間,梓瑩要四周圍行,我拖佢同圍行既期間,daddy去咗買popcorn,仲話點解吾係好似東京迪士尼嗰d咁,有个靚筒載住?梓瑩好鐘意食popcorn,不過吾敢俾太多佢食 ^^ 行咗一陣,食咗一陣,巡遊終於開始喇! 梓瑩好钟意睇,尤其係見到 Mickey, Minnie 同 Donald duck,佢不停指住,架車走咗,佢仲令轉頭不停望 ^^

睇完巡遊,就去排隊睇 The Legend Of The Lion King, BB車要放係排隊入口處,我就要抱住梓瑩成20分鐘係度等, d 国內人眼見我抱住bb都仲要推,真係吾知佢哋諗乜 >^< 我覺得排隊呢一點, DisneyLand 有改進空間@~@ 个show一開始,梓瑩並無俾音响嚇親,仲係睇到一半時瞓着覺,瞓到完show,我抱番佢出去瞓BB車,佢都仲瞓緊 @@" 於是我哋就去shopping,由於我俾daddy住,只可以買到幾樣嘢乍 +~+

等到梓瑩醒咗,我哋就去咗美心食晚飯. 食完飯只係7點,但開始落毛毛雨,所以顯得特別凍,原本想睇埋9點場煙花至走,但真係驚凍親梓瑩,買埋个閃燈氫氣球俾梓瑩就走喇! 上返架車,温度顯示只有9度,我諗係樂園入面只有6,7度 @@"

雖然我哋無乜玩過樂園既遊戲, 但見梓瑩睇巡遊睇得咁開心,揀礼物又揀得開心,我都覺得係值得既,下次等天氣無咁凍,再揀平日同梓瑩再去過 XD











2 則留言:

  1. 其實我都好怕去迪迪尼, 最怕d大陸人!
    我都plan緊next mth去...

    回覆刪除
  2. 最好揀平日去啦,因為迪迪尼太細喇,搞到好似好逼人咁 lor ><

    回覆刪除