2010年2月12日 星期五

開始放假喇

< Feb 12th, 2010 ~ Friday >
今日開始放農曆年假喇 XD 今日去咗CWB 千両食lunch, d 嘢嘛嘛哋,好少選擇 >L<  之後就去咗行維園年宵,今年好多鬆弛態,所以我哋買咗好多俾梓瑩,大豐收既又係梓瑩喇 ^O^


鬆弛熊地毯,梓瑩一見到就係咁錫 @~@

可似換帽既鬆馳熊

估吾到梓瑩个頭同鬆弛熊一樣大  XD


竟然飲咗我盒檸檬茶 @@"

6 則留言:

  1. 鍚鍚鬆弛熊地毯嗰張好搞嘢吖 ^^

    回覆刪除
  2. 唉!佢衣加乜嘢公仔都錫一歺,胎咗佢 @@"

    回覆刪除
  3. 我好鐘意張地毯呀! 超靚呀...

    梓瑩好乖女, 乜都飲乜都食! 我都期待晴晴會咁! 佢而家食得正餐都唔敢比零食佢...佢連生果都唔like! 好難搞!

    回覆刪除
  4. 晴媽,不如乍d蘋果汁俾晴晴飲啦,有無d乜嘢係晴晴鐘意食架?

    回覆刪除
  5. haha! 尋日都試過...新鮮乍apple juicy ==>唔飲, apple蓉==>唔食, d juicy加水 ==> 唔飲....又試過切開apple自己咬 ==> 比左隻狗食....好少bb唔 like juicy架嘛! 六合彩又唔比我中! 除左星星餅, 真係無乜野佢like!

    回覆刪除
  6. 晴媽, 如果佢真係吾肯食,就過一排先再俾佢試啦,梓瑩最初都吾飲架蘋果/橙汁架,如果我哋讚佢,就会飲多dd lor ! 有次買咗strawberry,佢見我哋食/飲セ,佢都要試,點知發現佢勁鈡意食,所以我衣加買星期都買日本嗰隻俾佢食,佢每次可以食到2粒架

    回覆刪除