2010年2月7日 星期日

到会展撐舅父Dick塲



由於Mag話我知Dick前"幾日"都成个婆仔咁日日e e 哦哦話想梓瑩去会展撐佢塲,於是我約好Mag一齊俾个surprise 佢 ^_^ 个booth好特別,比其他ge booth 出位&出色得多! 梓瑩亦好開心咁行嚟行去,似乎佢好滿意^^ 等埋舅父Dick收工,我吔就去咗太古打成食飯同shopping,原本諗住再為梓瑩添置多隻鬆馳熊,但最後竟然係我買咗紅色ge鬆馳熊全盒.都纟思算係買咗同鬆馳有關ge嘢啦 Xp








4 則留言:

  1. 有梓塋撐場, 舅父dick個檔口一定勁旺 ^^

    回覆刪除
  2. Hon ma, 其他booth d 人掛住望梓瑩,因為梓瑩成日行嚟去,搅住曬 XD

    回覆刪除
  3. 泰媽,我吾要呢个"毛",我要o靚模 XD

    回覆刪除