2010年4月21日 星期三

遊挪亞方舟

< April 11th, 2010 ~ Sunday >

去南丫島時梓瑩第一次坐船,今次去挪亞方舟係梓瑩第一次搭巴士,回程時亦係第一次有人讓坐俾我(因為我抱住梓瑩),好多謝呢位好人叔叔 ^3^

我哋係挪亞方舟竟然逗留咗3个幾鐘,因為呢度好似迷宮咁,總係揾吾到想去既展館 @@" 我哋睇咗2个电影,其中一个係4D既,要戴特制既眼鏡,我以為梓瑩吾会戴个眼鏡,因為屋企都有个玩具眼鏡,每次戴都吾会超過1分鐘,但今次佢竟然戴足全程,仲眼得好投入,佢會伸手去捉嗰d好似会撞埋嚟既嘢,真係好搞笑 XDDD

个傻豬又跑又跳,玩得好開心 ^_^ 原本諗住去埋對面个馬灣公園,但5點鐘飲完支奶,佢就瞓着咗,叻殼我哋無帶車仔,我只好抱住佢瞓,抱到上巴士 ...... 返到屋企,我成身散晒 @!@

梓瑩第一次搭巴士












沒有留言:

張貼留言