2010年4月28日 星期三

Daddy's Birthday Dinner ~ Part 2


< April 27th, 2010 ~ Tuesday >



今日係梓瑩daddy既正日生日,咁特別既日子一定要同梓瑩一齊慶祝,所以我哋放咗工之後,即刻返屋企接梓瑩,去西真食日本菜.我哋叫咗三文魚,六十幾元只得4塊仔,好貴!不過又好好味,仲叫咗鷄泡魚干,牛肉火喎,豬軟骨拉麵同A5和牛,一塊二百gram要五百幾元,老公生日,無所謂啦 @~@


我哋烚咗一塊三文魚俾梓瑩,又叫咗滑啫啫既烏冬,不過由於佢眼瞓既關係,只係食咗少少.食完嘢之後去咗遊樂場玩,梓瑩似乎克服咗玩滑梯既恐懼,玩得好開心又吾捨得走,不過只從返咗playgroup之後,學識服從,我哋叫佢同滑梯say bye,佢即刻同滑梯揮手講bye-bye跟我哋走喇.去埋滿記買甜品,我哋就好完滿咁返屋企喇 ^3^






近排鐘意同人玩乾柸






2 則留言:

  1. 阿熙又係好中意同人飲杯, 個樣仲好狗笑..

    回覆刪除
  2. 碰完佢自已又吾飲wo, 淨係得我飲,激死我 >L<

    回覆刪除