2010年7月28日 星期三

梓瑩第一次外遊 ~ 到中山為太婆慶祝生日

< July 25th, 2010 ~ Sunday >


太婆等了1年半,經於等到梓瑩去中山探佢喇! 由於我哋要即日來回,所以早車去晚車返! 我哋朝早6點起身,7點出發,好彩call到的士,7點半就到咗太子直通巴士車站.我哋食過早歺,8點半準時開車.係車上梓瑩表現興奮,同舅父Dick, Mag姐姐玩歺飽! 今次係我哋第一次由西部通道過關,呢度的確大好多,吾洗排隊排歺飽,我哋仲可以行特別通道,吾好諗錯隔離呀!我哋吾係VIP,只係關口特設通道俾帶小朋友ge家長同長者過乍! 我哋竟然係最早過關, 最早上車ga XP 上返車之後,由深圳去中山要2个钟,可能梓瑩太早起身喇,好快佢就瞓着咗lu,難為我抱住佢,吾郁得又吾瞓得,因為坐長途車要打醒12分精神,万一架車急停,第一時间婆護住个囡 /@=@\

2个钟好快就過咗,終於到步喇! 我3年無返過去,又变咗好多喇! 大部份ge田都变成高樓大廈,仲有好多新穎ge商舖,可惜我要湊梓瑩,無得去按摩同shopping >L< 我哋先去飲茶,跟住就去咗太婆屋企, 太婆見到梓瑩好開心,所有表哥,表姐,舅公舅母都望住梓瑩玩,不時大笑,又不時讚佢叻,成间屋都充滿笑声.
初時梓瑩都吾俾幾个舅公抱ga,但佢哋知梓瑩钟意玩水,就成日抱佢去洗手,仲俾條水喉佢淋花tim. 个个都就晒佢 ^_^ 不過梓瑩都算乖,成日飛吻同錫鍚,吾会抗拒 ^_^
玩到5點半,就出發去洒樓, 7點半食完飯,就去直通巴士站,搭8點車返香港, 梓瑩一上車就好快瞓着,但過關一定要整醒佢,不過再上返車佢又好快瞓着,返到屋企已經11點半,連衫都吾肯換,唯有由得佢瞓啦 @@”


成日扮靚


係直通巴士上等瞓

梓瑩 & Mag 姐姐


                                                                                  梓瑩 & Mag 姐姐 & 舅父Dick
梓瑩 & Ma Ma

                                                                                梓瑩 & Pa Pa , 左边係表姐















沒有留言:

張貼留言