2010年7月19日 星期一

My Happy Birthday

< July 17th, 2010 ~ Saturday >

首先係度多謝大家係fb, msn俾我祝福 ! 今年係第二年同梓瑩一齊過我ge生日、令我覺得生日更有意義、既然有意義、就要好好記低 ^_^
首先要講返 July 16th (Friday), 班同事星期四同我講想Friday吾帶飯,不如一齊叫外賣,仲問我叫Pizza Hut好吾好?點知我話自已喉嚨痛,仲反問佢哋食第d得吾得 ? 唉,我成盆冷水淋人,真係吾好意思 @~@ 結果,當日lunch係叫印尼嘢,係conference room 一边食一边傾、話咁快就過咗1个鈡! 班友仔仲預備咗birthday cake,趁我去toilet就攞出嚟.真係好多謝佢哋咁有心、吾係正日都幫我慶祝 ^_^
到咗夜晚、就例牌去个friend屋企打台灣牌、打到差吾多12點、佢哋ヌ攞birthday cake出嚟同唱生日歌、係黑森林、我最鈡意ge款式‧多謝 Thomas ! 仲有礼物收tim、係 bling bling iphone case ! 真係好、我一直想買閃閃 iphone殼、Emily 真係知我心意! 在此多謝Emily & Thomas ^_^
到咗正日、ヌ例牌瞓到晏一晏、根住就同梓瑩去飲荼、返playgroup、放學之後就去公公屋企、因為book咗9pm打边爐、要俾梓瑩食咗飯先、公公仲成日抱佢玩洗手tim. 由於我哋太夜食飯、d食物ヌ吾啱梓瑩食、佢ヌ眼瞓、開始扭計要我抱、成歺飯、我哋輪流抱佢去睇魚同行商場 @~@ 食完飯一上車、佢9秒9瞓着咗lu.
就係咁就過咗好開心ge一个生日 ^_^

飲茶食咗2个蛋tart仔,1个牛肉球


梓瑩 ge playgroup勞作

公公抱抱玩洗手

係洒樓古靈精怪引人笑


梓瑩 & 婆婆

梓瑩 & 媽媽 ~ 我


公公婆婆俾ge大利是 & 陳 Dick、 陳 Mag ge 心意

我 ge 一班好同事


Thomas & Emily 為我預備 ge 蛋糕 、 吾記得影埋个 bling bling iphone case tim


老公上个月送 ge ipad

沒有留言:

張貼留言