2010年7月5日 星期一

人山人海 Mega Box

< July 4th, 2010 ~ Sunday >



雖然6月初已經領較過Jusco開幕令Mega Box塞爆人,寸步難行ge苦况.今日我哋又再次嚟Mega Box睇吓佢有無改善XDDD 結果當然係 ~ 無改善 ! 連私家車都要排長龍,最弊係佢根本吾夠地方俾車排 @@” 橫掂梓瑩瞓着咗,排就排啦! 最後要上到16樓至有位泊,轉灣都轉到暈咗!

泊好車,梓瑩都瞓醒lu,由於佢吾鈡意坐車仔,要自己行,所以我哋近排都好少用架bb車lu,不過最後都係辛苦咗我自已,因為爸爸話背脊痛(痛咗幾日喇),所以个backpack 同梓瑩都由我一力丞擔, 加埋都應該有30磅ga,都咪話自己吾厲害 XDDD 其实梓瑩都想行架,不過多人既地方,我就一定抱佢,尤其係IKEA,多人到爆,好似行花市咁 !! 今日唯一有斬獲ge係梓瑩,買咗包好colorful,專for kids ge刀,叉,匙 set, 嬸嬸話佢係特別設計俾小朋友正確咁用匙,叉食嘢.當晚我即刻開俾梓瑩用嚟飲湯,我見佢轉吓轉吓隻spoon,好似摸索緊咁,最後好似摸熟咗,又飲得幾好wo ^_^ 另外,仲買咗張白色櫈仔俾佢,雖然己經有2張櫈仔但都係摺櫈, 爸爸話吾安全,所以買張靚d ge ^_^ 買完嘢,就去咗Jusco supermarket, 今日Jusco並吾多人,但我揹住30磅係身,真係又攰又辛苦,所以無乜點行,買埋晚歺就走人喇!

返到屋企要安置好梓瑩(換片,飲奶),我至可以飲柸水食panadol,因為Mega Box 又熱又多人,行到一半我巳經頭痛 >L< 但湊住梓瑩,セ都以佢為先,自已吾舒服都吾理得咁多! 嗰頭食完药,嗰頭又要陪佢玩,真係少d精力都吾掂 @~@ 到咗6pm,由於爸爸有事要外出,就剩低我同梓瑩1對1,以前我就会驚既,但依加已經係閒事,因為只要我係屋企,佢都会癡住我,要我抱吾要其他人 ^3^


到咗7點,我要煑湯,但煑煑吓,梓瑩竟然喊住嚟揾我,原來Baby TV播緊天黑要瞓覺ge卡通,畫面好黑,得隻貓頭鷹,佢驚得滯所以喊lor, 咁樣嚇一嚇,佢又樹熊上身,攬實我吾放,就連坐地下,我坐佢旁边都吾肯,一定要我抱住佢 @@” 就係咁,我只好陪住佢,等工人姨姨8點幾返到嚟陪佢,我至可以食飯. 就係咁過咗忙碌又甜蜜既一日 ^+^

梓瑩意然怕麥兜 @@"


Mami, 我係咪好靚女呀 XDDD



係時候騎馬出巡


出完巡又要扮淑女


Happy Hour時间到喇 ! Cheers ! Bottoms Up :-D


飲到醉醉地tim


我頂吾住要暈喇 XDD









沒有留言:

張貼留言