2010年10月11日 星期一

第一次食大閘蟹

< October 7th, 2010 ~ Thursday >



等咗大閘蟹成年,今年要食个夠 XDDD 梓瑩最初見到碟上ge大閘蟹不停叫驚驚 …… 直至佢見到我哋食,佢又話要食! 我以為佢食一啖就吾再食,點知一食完就話 “more” “more” “more” 為免佢会敏感,只係俾佢食咗幾條蟹腳就停喇 ! 佢見我哋食完蟹就飲可樂,佢又飲埋一份,不過我睇得出佢只係有樣学樣,根本就吾鈡意飲可樂 XDDD

飲飽食醉,就要練吓字喇 ! 睇吓佢幾咁認真 XDDD








4 則留言:

  1. 人仔細細學人食大扎蟹XDD
    話時話, 其實我覺得蟹好鬼核突, 特別有毛嗰d =__=''
    梓塋用左手嗎??

    回覆刪除
  2. Hon, Ma, 我諗佢係鈡意食架,以佢性格,吾啱佢口味会即時吐番出嚟. 其实大閘蟹好少毛,好好味架,諗起都想再食 :P 佢好搞笑,2隻手用SPOON都得架,不過我一見到就会逼佢用番右手

    回覆刪除
  3. hon 媽真係眼利, 睇到梓塋用左手

    回覆刪除
  4. 熙熙媽 ~ 佢兩隻手都揸spoon都得架

    回覆刪除