2010年10月20日 星期三

不知不覺中又長大咗

< October 19th ~ Tuesday >

小朋友ge成長速度真係驚人! 呢半年多d,由行路只可以行到3-4步,跟住就会跌一跌,到衣加跑得仲快過我! 由只識講單字,到衣加開始組織短句! 由吾知我哋d大人講乜,到衣加我哋班大人係佢面前小心講嘢 ! 由仲用緊片片到衣加成功係屋企戒咗片,vee vee完仲会用tissue自已抹! 由吾識自己个名到衣加成日叫自己名,仲講埋”1歲” ! 由1,2,3 到衣加可以用中文,英文數 1-10! 仲有好多好多 ……. 呢个囡經常都帶俾我surprise,尋晚佢俾我ge surprise係由A數到Z,雖然中间有2个字母要我哋提水,但我覺得,一个咁細ge小朋友可以記到咁多嘢己經好犀利!我个女真係長大咗 ^_^






1 則留言:

  1. 梓瑩好叻叻呀~識數A-Z~阿仔認得晒~不過唔識數><

    回覆刪除