2010年10月12日 星期二

梓瑩の吸引力

< October 10th, 2010 ~ Sunday >

今日係双十節,又係10年10月10日. 好開心可以係咁特則ge日子同我兩个最愛共渡 ^_^ 由於今日要攞衫俾朋友,所以入咗青衣. 我哋俾梓瑩係海濱長廊任意跑,跑跑吓,見到有个小妹妹,佢啱啱識行,吾太穩陣,佢不停向前行向梓瑩,但梓瑩就不停向後退,好搞笑 XDDD 我哋叫梓瑩同妹妹shake hands, 梓瑩伸出手但妹妹吾識,只係不停梓瑩,想摸梓瑩.當我哋走ge時候,妹妹即喊,仲不停跟住梓瑩tim @@” 我心諗,吾好再跟喇,我無$$$養多个呀 xp

玩完之後就去supermarket買餸,跟住就返屋企喇 *_*

























(請留意1分28秒,超搞笑)

2 則留言:

  1. 梓塋咁令女, 有妹妹跟住佢都唔奇啊, haha!

    回覆刪除
  2. 熙熙媽 ~ 但我覺得个妹妹似兇梓瑩多d wo :D

    回覆刪除