2014年4月19日 星期六

第ニ爐麵包出爐 !

昨晚第一爐麵包牛油味很重、所以今早另外再烤一爐、这次做的是快速麵包、效果較昨晚的丹麥麵包好吃得多 ! 
































骰仔也愛吃

第三爐麵包 ~ 提子包



















7 則留言:

  1. 有新鮮麵包吃,好健康呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我哋吾会知麵包店用嘅材料、製作時乾吾乾淨、自己做就確保安全健康 ^_^

      刪除
  2. 想請教下,呢類包整完駛唔駛即刻食晒架?放耐咗會變硬嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 会架、我食之前会用Philips Airflyer 焗5分鐘、或耆微波爐叮20秒、熱食会林啲好啲 !

      刪除
  3. 我上個月係東京托咗部機返來。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我出發前兩星期係amazon.co.jp找,佢地時不時清貨特賣,睇吓有無眼緣。

      我買個象印最細最簡單版,9000円。

      刪除