2014年6月21日 星期六

K2 下學期家長日

轉眼间、K2生涯快將束! 下学期家長日正讓爸媽了解子女在学習了一年的情况、來个總結 ! 

一如以往、班主任对梓瑩沒有負面評价! 至於所有長都很关心的原校升小问題、師仍然守口瓶、不肯透露半点、只說大概於9,10月小学部会發通知 ........ 令本來不太担心的我、也開始焦慮了 ! 觀看梓瑩最后一次的評估、成績不錯、希望小学部会採納这次評估果來作最后考慮吧 ! 
























4 則留言:

  1. 梓瑩直升一定冇問題啦!聽講唔得嗰d,上學期已經收到少少風話要加油架嘛!所以梓瑩唔駛擔心呢~~
    反而開始要留意心儀學校幾時派表喇,加油~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你鼓勵! 1月份嘅家長日的確聽到有疑似勸考外面小学嘅风、但吾知真定假囉! 小一有6班、每班40人、即係240個位、現時幼稚園部有10班,每班36人、已經有360人、根本吾夠位! 諗到呢度巳經一額汗! 10班之中有2班係英普班、吾知咁樣有无优勢! 我一直都諗要篩都吾会篩到英普班、但似乎好難講 ! 原本真係諗住直升、因為我自己都越來越鐘意呢间学校! 唉、咁嘅環境、真係要揾定后路至得! 信毅媽、你有咩好提議俾我參考?

      刪除
    2. 英普班都唔一定有優勢呀!識有人係英普班,學期中都「被提醒」呢!
      女仔出去考有好多選擇呀!尤其你住西貢呢邊都近將軍澳,有好多直資學校可以考,嗰邊d學校比較早有結果,我覺得考黎做backup係好好~~ 其他私小如崇真、音小都係好早有結果的,早d攞到offer,後面的學校就可以揀黎考了,唔駛好似我舊年咁腳震震幾個月啦! ^^!!
      女拔、德望、聖心梓瑩都考下啦!女孩子有好多好選擇,我有女都俾佢試呀!(≧∇≦)
      加油啊! ^^

      刪除
  2. 信毅媽媽、多謝你提一提我祟真、剛上網check、7月4要上網報名喇、實在太早! 女拔同德望都会報、希望民小9月初就通知取錄、咁我就吾洗再煩 !

    回覆刪除