2014年1月21日 星期二

指甲油新寵

January 21st, 2014 ~ Tuesday

前陣子試了 Pupa 的 Nail Art Mania 甲油后、雖然效果很美、但实在很花時間、
而且做法有点麻煩! 后來上網查到原來 OPI 有 Liquid Sand 系列、就像平時塗甲油一樣、
不用額外倒沙在甲面般麻煩、而且很有質感 、省時又方便、所以便大手入貨、連同
其他牌子、已到手的有13支、尚有11支还未到手 ! 



OPI :-







Liquid Sand 塗出來的效果就是这樣、很有質感 ! 

Zoya Pixle Dust 系列 :- 


效果跟OPI 差不多

ESSIE 系列 :-
Peak Of Chic


效果很有趣 ! 
China Glaze 系列 :-






这星期用了这款、超漂亮 ! 塗甲油及乾透、不用一小時已可完成 ! 











8 則留言:

  1. ZOYA 隻綠色好靚吖!
    我起碼要等細佬兩歲後先可以搽因油,我將之前啲甲油,洗甲水,底油同快乾油比晒同事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 時间过得好快、好怏可以再揸啦!

      刪除
  2. 淺紫色好靚啊! 雖然我自己好少搽,但睇下人地搽靚嘢都開心~~ ^^

    回覆刪除
  3. 你就好,咁多時間扮靚,我連facial都無做幾年了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其实我都無做facial架、但堅持一定揸指甲油、所以要揾啲方便快捷又特別嘅甲油 ^^

      刪除