2014年2月11日 星期二

K2 下学期、課程一下子變深了 ??!!

February 11th, 2014 ~ Tuesday

K2下学期開始了、剛派來新書、翻來看看、以前英文書没那麽多字、為何下学期这本的字那麽密? 中文書也好像多了点字 ! 至於功課、名顯要求多了! 英文科要寫自己名字、相信不久后、会寫中文名字了 ! 不过、相信很多小朋友已懂得寫自己的中英文名了 ! 






8 則留言:

  1. Anna表妹写春天,她妈妈形容像麦兜的字:P
    梓瑩的手较定~

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我哋早前已教佢寫更深嘅字、例如客廳、睡房、所以个春字仲可以应付到 ^^
      呢兩日係 whatsapp group、好多媽咪都話下学期一開始就深咗、尋日仲有小学老師到班上觀課、揀人升小一、真係担心 @@"

      刪除
    2. 唉...听闻老师跟妈妈说民小较传统,可能不甚适合表妹呢~~"
      话里玄机...唔通K2刚下学期已经选定了升小名单??

      刪除
    3. 吓? 咁表妹有咩打算? 我朋友識幾个民幼家長、家長日當日老師同媽媽講要有兩手準備、咁即係暗示啦! 梓瑩校巴有个K3同校女生、佢媽媽係民生教、早幾日女生嘅婆婆同我奶奶講、今年K3民小会全部收晒、但梓瑩呢屆收生太多、每班会犀走10个! 其实呢个我都有聽聞、咁即係堅料啦! 衣加10班每班36人、咁嘅比率真係好驚呀 ! 聽梓瑩講、上星期巳有民小老師去觀課、校長仲去派糖添、睇嚟巳開始揀人喇 !

      刪除
    4. 每班36人会犀走10个咪差不多走30%!!...无奈都无办法,唯有做好准备报其他私直囖~

      刪除
    5. 聽梓瑩講、其实老師有提点小朋友、尤其民小老師將会嚟觀課、老師会叫小朋友專心啲! 但我覺得交人名單係由班主住負責 ! 希望表妹可以一齊上民上啦, Good Luck !

      刪除
  2. 嘩,本英文拼音書好大堆字啊!都係學校課本嗎? @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦、上学期都無咁多字嘅! 学校有教 Letterland、係課本之一呀 !

      刪除