2014年1月4日 星期六

連上4个興班的周六下午

January 4th, 2014 ~ Saturday

在这间中心学英文和數学差不多半年、說实話、我不知道有什麼進步? 英文能串多少字?
數学能加至多少?當看到數学的習作紙、一時做加法、隔幾題又轉做減法、完全沒系統的、看到他的題目、我也感到混乱 @~@"  我和老公都覺得这中心不及 Kumon 般有糸統、遁序漸進、令根基打穩 ! 而且要求每天做功課、不怕生疏 ! 從梓瑩的表現、我清濋看到兩者的效果! 适逢今天是英文最后一課、又是月初、所以在12月中已替梓瑩報了 Kumon 英文、1月
開課、今天便是第1堂! 

12月中帶梓瑩到 Kumon 做測試后、这半个月以來、她都很期待到 Kumon 上課、每周六在附近的中心上課時、她都会问何時到 Kumon 上課? 而且这裏負責的 Miss Fung 很好人、經常讚梓瑩、她一定会更加愛上 Kumon ! 

12pm ~ 1pm 上完英文、到酒樓吃点東西、2pm ~ 3pm 上數学、3:30pm ~ 4:15pm 上 Kumon 英文、5pm ~ 6pm 学畫畫、然后到婆婆家吃晚飯! 今天梓瑩一定累透了、
下星期開始只上3个学習班、待2月底舊中心的數学班完了、便会轉到 Kumon 、
而且 Kumon 只是上45分鐘、应該不太辛苦 ! 

同学仔的台湾手信、会走的虫虫



今天梓瑩很累、要扭蛋奖勵 ^_^ 

今天作品 ~ 2014


上了一整個下午興趣班、还有氣力玩熱身运动 @@"














6 則留言:

  1. 我覺得梓瑩性格好適合讀公文架,佢係好學型,鍾意做功課嘛! ^^
    係呢,kumon english你係選本地還是國際課程呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得佢好适合讀Kumon、佢好主动做功課、吾洗我哋逼架、所以轉番Kumon、应該選擇对! 我吾知有分呀、係老師揀俾佢、我記得係EFL、希望快啲轉埋數学过嚟就好喇 ^_^

      刪除
    2. EFL係本地的,淺d,但升級快好多;信毅係ERP,國際課程,重視閱讀文章,但升級慢d啦! ^^!!

      刪除
    3. 明白! EFL 好似着重串字、讀字帶尾音、上咗一堂、我好滿意呀、雖然今日教材內大部份字梓瑩都識、但佢真係讀到以前無嘅尾音出嚟、又即時串到字、呢啲就係我想要嘅效果、走錯一圈、终於重新揾番條正路 ^_^

      刪除
  2. Cotton 同 梓瑩一齊睇毛毛虫張相好攪笑 ...

    Kumon 嘅 EFL 著重串字,啱我喎,等我去攞啲資料睇下啱唔啱臭豬先

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從屋企多咗骰仔之后、Cotton 青春咗、因為骰仔經常揾佢玩、逼住佢吾玩吾得 xp
      我觉得Kumon 個EFL course 幾好、由淺入深、雖然第一堂嘅內容真係好淺、dog, cat, cow, pig ..... 梓瑩巳經識串、但讀字時係無尾音、衣加聽完CD、日日練習、尾音返晒嚟! Kumon 嘅教学模式的確易入惱啲 ! 幫臭豬報啦 !

      刪除