2013年10月26日 星期六

數学解難

梓瑩從6月中開始在家附近的Kumon 学數學、每星期一堂、從加一開始学起、4個月內已学至加七了、而且是用心算的、老師也讚她有潛質! 但好景不常、可能我們住村屋、不像大型屋苑般人口多、中心收生率不足、12月1日起关门大吉 ! 唯有另覓課程給梓瑩 ! 

逢周六、梓瑩会在將軍澳上 Cambridge Starter、这屋苑有極多学習中心、Kumon 也有、每當接送梓瑩時、都会看到每间中心都人頭湧湧! 这天接梓瑩時、順便一问職員有否數学堂适合梓瑩、職員便介绍了數学解難这个 course 給我、課程跟 Kumon 双若、都是由加1開始、遁序漸進、价錢亦只是每堂$105、比 Kumon 便宜一點! 既然梓瑩熟悉了这中心,所以我們決定在同一中心学數学 ! 下周六正式開始、從此、梓瑩逢周六要上3個course、很忙呢 ! 

Cambridge Starter , 每堂也学很多生字! 









今天畫班畫了船和全家幅! 梓瑩筆下的我比爸爸肥很多 !


7 則留言:

  1. Hello, 梓瑩媽,我係JJ媽,我都搬家了。
    http://joeyjobi.blogspot.hk
    新blog設有權限,請留下email讓我add你。Keep in touch!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐吾見你打blog、我好吾開心呀!衣加見番你真好呀! 我email eva717@gmail.com 快啲add我啦!等你 ^3^

      刪除
    2. JJ 媽,你好呀,在此見到你,我係polly媽媽!可否add 番我呀!謝謝!nutrix_polly@yahoo.com.hk

      刪除
    3. 我add咗你哋啦,好開心喺度重逢呀!

      刪除
    4. JJ 媽 ~ 睇到你blog喇, thanks !
      Polly 媽媽 ~ 你仲未 invite 我、睇吾到你blog呀 :-(

      刪除