2013年10月31日 星期四

近期学習進度

在现今催谷小孩的大環境下、我們亦不能幸免、誰不想讓子女愉快学習? 誰不想子女3年幼園生活都是玩、玩、和玩??  上那麽多興趣班不用錢吗? 我也想省点錢 ! 但、不進則退、
我並非想梓瑩名列前茅、
只是,我不想她成為站在最尾的一个!  

我们的宗旨是 ~ 量力而為 ! 梓瑩能做到的、都会讓她嚐試 !
若她說不喜歡、便会讓她停止 ! 例如学琴和跳舞 ! 

其实、梓瑩也是在愉快中学習、因每晚她会跟爸爸在房裡玩老師同学遊戲、爸爸借机会教她串英文字及默認中文字、邊玩邊学、效果很好 ! 以下这些字就是这樣学懂的 ! 




Sunday 至 Saturday 巳懂串了





新エ人姐姐也会給梓瑩訓練英文、出題給她做、亦希望她能獨自看題 ! 


除学術外、学校会定期派發学習包、这次是小肌肉訓練 ! 




Kumon math 亦学至加7、心算掌握得不錯 ! 
















7 則留言:

  1. 梓瑩進度好好呀,媽媽你也不用太擔心呢。
    新工人英語能力看來不錯,一於俾佢多些同梓瑩講英文。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝! 新エ人識講普通話、但梓瑩同佢只講英文、可以練吓英文、都係好事 !

      刪除
  2. 係呀﹗唔係想考第一、但唔好第尾呀﹗
    但每班的總有第尾喎﹗唉﹗1/30,易中過六合彩好多﹗
    我心諗,最好考10名以內,過得人,過得自己嘛﹗HAHA....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、10名以內都ok喇、吾洗第一、但絕不能包尾 ^^

      刪除
  3. 进度很不错啊! 爸爸是好爸爸,愿意一起负责教育小孩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每星期4晚、每晚一个鐘、我都好佩服老公嘅毅カ !

      刪除
  4. 好同意你既講法呀!就住小朋友既能力俾佢學多點無妨,只要佢地喜歡學,跟得上就得~~~
    幼稚園嘆慣、懶慣,上小學跟唔上仲慘呢!
    又,梓瑩爸教女真係好有心機,係難得的好爸爸呢! ^^

    回覆刪除