2014年3月2日 星期日

甲蟲行李箱

March 2nd, 2014 ~ Sunday

今早上完普通話課便到西貢吃東西,順便到超市入貨,因我們買狗糧,洗衣粉都是買超大的,貪其可送貨,不用自己托 ! 入貨完畢便到沙田車公廟祺福,順便掛塔香以保平安,但原来連塔香都加了價! 掛一星期要 $138,兩星期要$500,嚇得我連價錢都聽不清楚! 總之掛半年一年都不得了! 那為有9月出發前再來掛塔香求安心! 

回家邊吃點心,邊看 Running Man, 邊完成親子功課, 很 Relax ! 晚上到婆婆家吃晚飯,婆婆竟帶了兩個甲蟲行李箱回來,正好適合我們3月底到星馬之用! 回到家裡已急不及待把行李箱拉來拉去,還跟我們說要坐飛机到星架坡、 Legoland (@@")

每次到婆婆家都要在樓下文具店買玩具 ~!~ 


梓瑩和家姐仔一人一个甲虫行李箱

6 則留言:

  1. 好靚呀個喼!期待你的星馬之旅blog!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望到時吾诜幫梓瑩拎埋个喼啦 ! 你知啦、小朋友只得3分鐘熱度 !

      刪除
  2. 個甲虫喼好靚啊! 請問係咪有四個轆架. 我都搵僅小童喼比囡囡.

    回覆刪除
    回覆
    1. 得兩個轆乍! 其實我好驚去旅行時阿女話攰、要我幫佢拎埋 @@"

      刪除
    2. 真好唔好意思, 又再打攪你. 想問個甲虫喼婆婆喺邊處買架? 大約幾錢?

      刪除
    3. 个喼係我媽咪識人送架、佢話余仁生做promote,買滿$3000 送一個!

      刪除