2014年3月23日 星期日

久違了的食錢樂園



梓瑩昨天要求今天去食錢樂園玩、其实很久沒帶她來玩、為何她会突然提起? 是否聽同学說起 ??!!  她今早乖乖上完普通話課、我又要到 Aeon 買東西、所以便應她要求食錢樂園玩、这食了我 $120、之前儲的三千九百多分未換礼物、所以讓梓瑩自己挑選、我便不用在 Aeon 再買玩具給她 (^_<) 結果她選兩套超人卡 (@~@")玩了接近一小時、大家都身水身汗、因我和爸爸要陪玩、最好玩的是我們3人一起玩 Air Hockey、雖然梓瑩同守一边門、但始終也是爸爸贏了 ! 下次我和梓瑩
一定要贏 ! 

為了学校的 project、特別帶梓瑩去吃麵



中9枝、然后再補中 !




兩父女都好有型 ^_^ 




疯狂司机
身水身汗过后、便到 Aeon shopping、買了 Thomas & Friends Baby Gift set 送給同事的新生 baby、然后到超市買晚、今晚打吃燒烤、壽司和生蠔。回到家裏、我忙檢查功課、簽通告、老公和梓瑩都睡了、等至8pm才叫醒他歺 ! 






















6 則留言:

  1. 食錢樂園我地一家都好耐冇去了~~
    在家燒烤,正呀!(≧∇≦)
    你地好刷得喎,食到咁多隻生蠔~~ ^^!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 偶爾一次去食錢樂園、可以接受嘅 ^^
      食到架、2打都得 XDDD

      刪除
  2. 小朋友有得食,又有得玩,重有禮物換,真係開心呢 ~~~ (๑´ڡ`๑)

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次出街、至開心係佢囉、因為有机会屈我買嘢 @@"

      刪除
  3. 嘩﹗有自家鐵板咁正﹗
    我都好鍾意食生蠔,正﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 出去食太貴喇、所以係屋企自家燒囉 ^^

      刪除