2014年3月20日 星期四

學校 project

剛做完 project 沒多久, 又來下一個 project ! 上星期做了兩天,這星期又來了! 這次難度很高 ! 作兒歌 ! 而且要普通話 (>L>) 這次真的考起我 ! 















懶媽最后只作了如下幾句 、至於动作、交給梓瑩自己臨場發揮吧 !  (^!<)


麵、麵、麵

大家一起來吃麵、
很好吃、
很好吃 ! 

飯后、梓瑩又跟爸爸去步、我吩咐她要幫我買卡樂B薯條、她成功買了、但我只懂吃、忘了拍照記念、真失敗 ! 



梓瑩在教骰仔踢腿 xp









4 則留言:

  1. 呢個project 好創新呀,但作兒歌难度几高呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直令我哋一班長R晒頭 ! 前兩日project 新任務係要家長帶小朋友去食麵,現察麵店設施 @@"

      刪除
  2. 嘩,呢個project都幾高難度啊!辛苦一班家長呢!
    haha~~ 你地首兒歌好得意,簡單得黎又貼題~~ (≧∇≦)

    回覆刪除
  3. 臨時臨急要做、只能馬虎了事 ^_^

    回覆刪除