2014年3月19日 星期三

运用巳学的 phonics 讀故事書

爸爸這个星期不斷跟梓瑩玩 phonics games、今天梓瑩便把自己所学的、讀故事書給我聽 ! 儘管梓瑩根本不知道这是什字、但利用 phonics 拼音、把整句子讀出、便能明白其字詞及句子的意思 ! 














































8 則留言:

  1. Hi,

    睇你blog 時見到囡囡2歲幾已學劃畫, 請問係邊度學架? 我搵左好耐都見最細係3歲學架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 2岁嗰陣係魏術館学、衣加係將軍澳南豐广場嘅 My Art Room 学、呢度学咗年半喇、好大進步 !

      刪除
    2. 係咪荃灣間魏術館呀? 你覺得好唔好呀? 可以訓練到佢d咩呀?係哩間學左幾耐呀?

      刪除
    3. 當時仲好bb、学咗一年、好多時都要老師捉住手嚟勾劃外型、但最少可以令小朋友对顏色、圖形有認知、有概念! K1 轉到 My Art Room 、老師吾会捉住手畫、会用簡單易明方法口術、例如畫魚、可以劃个大圓圈、修尾係三角形、波浪係蛇仔s打橫咗、水草係一个s接住一个s ......... 久而久之、佢哋可以睇住老師幅畫作參考、自己畫番出嚟!

      刪除
  2. 唔該晒你! 其實我都唔係想佢可劃到d咩畫架! 想佢可以開開心心咁玩下同啟發佢既創意思維, 我好認同你話3歲前係要上興趣班而唔係學術班, 我最怕個d起晒草稿既畫班! 你囡囡依家學哩間真係幾好噃, 但對我黎講太遠啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要陪養到小朋友对畫畫嘅興趣! 希望你会揾到间好嘅畫室啦 ^^

      刪除
  3. 梓塋發音好準,叻女呀。

    回覆刪除