2014年5月1日 星期四

Canon Powershot N100 試相区

新机到手、一定要試痛快! 本打算今天郊遊、可惜天氣不好! 唯有先試室內、日后再找机試室外吧 ! 

双鏡頭拍攝、拍梓瑩的同時又拍下我自己 ~ 有趣 ! 


鱼眼鏡、可調魚眼程度

玩貝模式、Panasonic LX7 時巳很喜欢使用、現在N100也有 ! 

想不到淺景深效果也如此出色、甚至比 LX7 更勁 ! 前年 LX7 賣点
正是淺景深、没想到 N100 没以此作賣點、却能做得如此出色 ! 

Focus 在后

Focus 在前

微距乜有淺景深效果 ! 

拍小朋友和寵物永遠都是高難度动作、f1.8大光圈確實幫了大忙、
能同時拍下我2位宝貝 ! 

这个俊瓜以為表情多多、我就拍不到她、全都給我清清濋濋拍下了 ! 

看着这照片、就像骰仔真的在我眼前 ^_^ 

玩貝模式 ~ 令菜類得更綠


可喝汽水、在偷笑中 ! 


拍片也同出色、所有相片及影片均用 wifi 接駁 iphone、然后传送至 iphone、再直接 upload 至 Facebook, Youtube. 
非常方便 ! 



2 則留言:

  1. 真係平靚正呢!
    我最喜歡佢有1.8大光圈和wifi,不過我部dc仲未壞,唔捨得換住,老公仲講笑話駛唔駛幫我一把(整壞部舊機),wakaka~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 相机好難壞喎 ^^ 買咗部新机、会將舊嘅賣咗佢、攞翻一半錢都好丫

      刪除