2010年8月3日 星期二

大清游早水 > 昂平360 > 宝蓮寺

< August 1st, 2010 ~ Sunday >


梓瑩今朝8點半瞓醒、但傻爸就7:15am醒咗玩电腦、佢話瞓吾番wo、我話佢一心等个囡瞓醒、去大清游水至真 O~O 一話swimming、 Chelsea就好興奮、仲急不及待坐落个Hello Kitty水泡、可惜最後爸爸吾記得咗攞去海灘 @@” Chelsea識浮水喇、其实每次我都係坐係度睇佢哋玩、因為我吾識游水、不過Chelsea今次好主动拖我隻手、叫我同佢去玩、佢真係一d都吾驚、仲帶我係水度行嚟行去tim ^&^ 玩咗个半鈡就返屋企梳洗、準備去大佛喇!

我哋2pm到迖東涌、先食个lunch ! 嘩 @~@ 點解咁晏食嘢都咁多人架? 食完嘢己經3pm,點解咁晏仲咁多人排隊搭纜車架 ? 我哋選擇搭水晶纜車,條隊比普通車卡短d,但都等咗半个钟左右 #~#” 所謂水晶纜車、只不過係透明地板、睇到腳下ge嘢姐、何解係水晶啊 ?? 是但啦、反正Chelsea 一d都吾驚、仲好興奮tim、不過我相信佢咁興奮係因為我哋帶佢去玩、於是我个腦即刻盤算緊不如出年農曆新年假期帶佢去新架玻環球影城玩、佢一定仲興奮 =D

係纜車上面、Chelsea 不停講 bye、我仲以為佢同边个講嘢tim、原來同後面架纜車say bye、真係笑c我哋! 可能Chelsea仲細、未識畏高、佢仲想係个透明地板上面jump tim 、不過俾我即時制止 ! 到咗宝蓮寺、我哋教Chelsea 拜拜、佢做足手勢之余、仲講”拜拜”tim. 我哋除咗買香拜神、仲買咗个保健康ge掛飾放係 Chelsea房. 走ge時候、Chelsea吾小心跌到、向大佛扣咗个好大ge响頭、吾講笑、真係好响、喊咗差否多5分钟、對於平時吾喊ge佢嚟講、足以令佢喊5分鈡、一定好痛 ! 加上我真係聽到 “kock”一声、真係心痛C我 ! 呢兩日我仍然不時記起呢一吓响声、好彩Chelsea 額頭仔無事 !

行到5:30pm就去排隊搭纜車回程、ヌ要排30分鈡. 唉 ! 返到東涌市中心、爸爸話想去UNIQLO買短褲、於是我哋去將軍澳食飯兼shopping. 今晚3个都有收穫、爸爸買咗兩條褲、Chelsea 買咗兩本中英對照ge故事書、而我就買咗 ~ 我的低能湊B之道. 就係咁、就過咗充实ヌ愉快ge一日 ^+^


 














沒有留言:

張貼留言